Gå til innhold

nye jettaen min :D

Ranger emnet

Elanzer

Anbefalte innlegg

vel... i går kveld forhandla eg meg en jetta 2 fra en kamerat, eg skulle sprøyte 2 motor rom for han også fikk eg jettaen i bytte cheers

bilen er en 86 mode, akurat skifta motor reg reim osv osv osv er en 1.6 liter da :hammer blå metalic er ikke eugodkjent, må ta litt rust på den...

planene er å få skilt på den igjen (eu godkjenning) også hellakering, og kansje noen 90 fangere :) og litt små mods selv da :P hehe kommer bilder senere i dag satser eg på :D

DEILIG å være tilbake i VAG miljøet må eg si :D

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...

litt mørke bilder men, skal se om eg får ordna noen bedre i morgen viss eg når det før det blir mørkt...

001.jpg

002.jpg

der har vi den "flotte" jettaen :D

003.jpg

lille delelageret som følge med i bagasjerommet/baksetet :) (deriblant en porsche vinge :D)

004.jpg

005.jpg

emblem fjerning er i gang :D

første som skjer nå er... hmm ja.. det tar vi som det kommer uhhmmwhat?

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som veit om intriøret fra golf 2 5 dørs passer i jettaen ? tenker mest på dørtrekka ? baksetene skal vi altids klare å mekke til :D hehe

det er akkurat likedan bortsett fra baksete, der må du sveise inn fester til ryggen(siden det er nedfellbart på golfen)

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...