Elanzer Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 vel... i går kveld forhandla eg meg en jetta 2 fra en kamerat, eg skulle sprøyte 2 motor rom for han også fikk eg jettaen i bytte cheers bilen er en 86 mode, akurat skifta motor reg reim osv osv osv er en 1.6 liter da :hammer blå metalic er ikke eugodkjent, må ta litt rust på den... planene er å få skilt på den igjen (eu godkjenning) også hellakering, og kansje noen 90 fangere :) og litt små mods selv da :P hehe kommer bilder senere i dag satser eg på :D DEILIG å være tilbake i VAG miljøet må eg si :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 fant annonsen fra autodb, slenger den bare med her eg :D hehe http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=882747 Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Bra du er begynt å sikte etter ordentlig biler også;) Gratulerer.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 njaa... blir kjøp fix osv også selge, skal finansiere T3 transportet kjøp + mazda prosjekte mitt :D hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 vel, da har eg endeleg fått hjem jettaen, og firehjulskontroll er gjort :) eneste som mangler nå er ladekretsen :) skal kjøre den inn i hønsehuset i kvel :) også blir det noen bilder da :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 litt mørke bilder men, skal se om eg får ordna noen bedre i morgen viss eg når det før det blir mørkt... der har vi den "flotte" jettaen :D lille delelageret som følge med i bagasjerommet/baksetet :) (deriblant en porsche vinge :D) emblem fjerning er i gang :D første som skjer nå er... hmm ja.. det tar vi som det kommer uhhmmwhat? Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet November 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 noen som veit om intriøret fra golf 2 5 dørs passer i jettaen ? tenker mest på dørtrekka ? baksetene skal vi altids klare å mekke til :D hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 noen som veit om intriøret fra golf 2 5 dørs passer i jettaen ? tenker mest på dørtrekka ? baksetene skal vi altids klare å mekke til :D hehe det er akkurat likedan bortsett fra baksete, der må du sveise inn fester til ryggen(siden det er nedfellbart på golfen) Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 aahhh takker :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet November 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 var en som skulle selge masse jetta deler her, han hadde en tråd i går morges hvertfall, men den ser ut til å være sletta, og hugser ikke hvem det var, kan du som skulle selge delene sende meg en pm ? intrisert i noen deler ;) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 :D vel.. da har vi fått litt mer gang på prosjektet :D bestilte 90 fangere i dag framme og bak til jetta :D så får se når eg får dem :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Wow, en Volkswagen Jetta RSI T:hammer Sjelden utgave det der har jeg hørt. Hehe. Her snakker vi seriøs emblemtrimming. :naaaws Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 hehe :P tidligere eiger jobbet på vag verksted, så ble en del bokstaver... men noen kødder stjal quattro emblemet før eg fikk bilen :( *snufs* Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Så det stod Qauttro bakpå Jetta'n å, mener du? Uff da. Hehe. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 hehe.. hørt om jetta syncro, men ikke quatro:P Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg