Gatebilmannen Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 fint :) og viss noen har ei leppe eg kan slenge under 90 fangeren forran hadde det vært fint... cl leppe holder det også... bedre enn ingenting :P hehe Jeg har leppe til 90 frontfangeren, men tror jeg skal bruke den selv, vet fortsatt ikke. Har jo RS fanger på nå. Kjøpte faktisk Jettaen min i går. Stiller du opp på rudskogen i juli eller Elanzer? Synes dine prosjekter er supre! Stå på! Siter http://i152.photobucket.com/albums/s185/gatebilmannen/162-slipperyroad.jpg Founder of Grøftekanten Drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 blir ikke før i september i så fall... :) skal se om eg får lasta inn bildene når eg kommer tilbake fra skolen i dag :D oppfriskningskurs før fagprøven som eg skal ha neste uke :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 vel... da fikk eg svar fra cleanvw :D gti breddere og lippe blir handlet inn :D *glede seg* Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 hehe har egentleg solgt den når den er ferdig nå :) søstera mi har reservert den :) men planene blir sånn ca akurat som dem var før... eneste som ikke blir nå er et skikkeleg bråkete eksos, og ikke et ondt senkesett :) må se å få sent cleanvw en pm til... går litt ofte i glemeboksen hans syns eg :P hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 vell.. kommer nok til i bli litt framgang på jettaen nå som mazdaen står på arbeid, så da kan eg jobbe med jettaen når eg er hjemme :) framfangeren er av foran, men bak må vi kappe den opp for å få den av... mutteren er rusta løs... så den snurrer bare :( Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 vell.. kommer nok til i bli litt framgang på jettaen nå som mazdaen står på arbeid, så da kan eg jobbe med jettaen når eg er hjemme :) framfangeren er av foran, men bak må vi kappe den opp for å få den av... mutteren er rusta løs... så den snurrer bare :( bruk en nøkkel til og holde igjen bolten, det gjorde jeg da det gikk rundt hos meg og. Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 bruk en nøkkel til og holde igjen bolten, det gjorde jeg da det gikk rundt hos meg og. Hehe... Jeg tok bare vinkelsliperen og kappa den i 3 biter :) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 hmmm vinkelsliper høres best ut :D hehehe skal inn en tur på arbeid og jobbe bitte litt med bilen, også skal en kompis prøve felgene mine også skal eg prøve noen "vinter" felger, også blir det vel å begyne å slipe rust på jettaen etterpå :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 hmmm viss eg bare hadde fått kontakt med cleanvw snart, så kunne eg fått hjem nye bredere og lippe, men har hvertfall fått jettaen inn i garasjen, og begynt å sveist litt på den :) skal se om eg får tatt noen bilder i helga :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JETtArne Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Venter i spenning, fram med kameraet gutt! :p Siter 92 - VW Jetta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Du har det ikke nok stress me sextosexen ser eg. 2halv ferdige biler nå? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1181202 Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg