cokeloop Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Hei! sitter og dagdrømmer om min fremtidligere III'er som skal skaffes om en liten måned.. tenkte jeg skulle ha et sånt ratt i bilen, har nemmelig en kompis med VR6 som har denne i bilen sin, i semsket skinn: http://www.kollevold.no/omp/ratt/od1954_corsica.htm Men så kunne jeg tenkt meg et slikt et i blått, gjenre med semsket skinn, for man få så god grep om rattet med sånt!;) :drive2 så jeg lurte på, om noen av dere har erfaring med, eller som vet hvordan, man best kan farge det blått med? man må sikkert få den hvit først for at blåfargen skal bli bra, eller? svar mottaes med takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Hei! sitter og dagdrømmer om min fremtidligere III'er som skal skaffes om en liten måned.. tenkte jeg skulle ha et sånt ratt i bilen, har nemmelig en kompis med VR6 som har denne i bilen sin, i semsket skinn: http://www.kollevold.no/omp/ratt/od1954_corsica.htm Men så kunne jeg tenkt meg et slikt et i blått, gjenre med semsket skinn, for man få så god grep om rattet med sånt!;) :drive2 så jeg lurte på, om noen av dere har erfaring med, eller som vet hvordan, man best kan farge det blått med? man må sikkert få den hvit først for at blåfargen skal bli bra, eller? svar mottaes med takk! Bare å søle noe blått blekk det vel!!! hehe. går jo ann å prøve med det om man har rå til å tabbe seg ut Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 tenkte mere på den blåfargen som du har på setene dine, da skal det kraftig blekk til for å "overdøve" det svarte? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 tenkte mere på den blåfargen som du har på setene dine, da skal det kraftig blekk til for å "overdøve" det svarte? ;) DU får sikkert tak i noe spray som er egnet på slikt materiale kanskje :) Eneste at den må jo være litt slitesterk så den ikke blir borte med engang :D Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 hehe :D ja, eller hørt med OMP om de kunne lage en egen til meg :D må undersøkes nøyere, er en hobbyshop her i strøket, med lær og stoffgreier, jeg får stikke innom og høre om de vet.. mulig svart forblir fargen også, men jeg tenkte på blåe detaljer og kanskje stolene til Doser_86 hvis han enda har dem til våren, så ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg