sInnzYk Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 noen som vet hvor jeg kan få tak i det? også lurer jeg på hvor jeg får ta i det dekslet på døra, der jeg har m3 speilene.. skal bytte over til orginalle speila igjen Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 noen som vet hvor jeg kan få tak i det? også lurer jeg på hvor jeg får ta i det dekslet på døra, der jeg har m3 speilene.. skal bytte over til orginalle speila igjen Jeg tror jeg har et deksel til fører døren. Speil kjøpte jeg til min gamle på vw forhandler 700,- eller noe Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 okei.. har speila.. men trenger glass... er knust på begge.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 en kompis av meg har speil som hadde fryst istykker eller noe. Ser ut som noen har smørt leppestift utover dem ved kanten. Hvis noen har to sett, send meg en pm, så kan han sikkert ringe deg eller noe. Er det stress å skifte dem? Hvordan gjør man det? Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg