Gå til innhold

Kassevolum dynabel sub?

Ranger emnet

Taad

Anbefalte innlegg

er ikke sikker på hva den heter.. kan skaffe spec på den i morgen.. den dro iallefall 2x12 infinity kappa ganske rått.. men er det mye forskjell på 12" og 10" sånn trøkk messig..?

Har selv 2 DB9410 og syntes de trykka mye bedre enn 2x12" fockford i porta kasse. Har forresten samma bil som deg... hellothere det jeg føler at jeg sliter med er å få lyden inn i kupeen.

skal bygge litt til så får jeg se om det funker eller ikke. da blir det å bytte sub igjen. Lykke til!!! cheers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv 2 DB9410 og syntes de trykka mye bedre enn 2x12" fockford i porta kasse. Har forresten samma bil som deg... hellothere det jeg føler at jeg sliter med er å få lyden inn i kupeen.

skal bygge litt til så får jeg se om det funker eller ikke. da blir det å bytte sub igjen. Lykke til!!! cheers

ok.. ja har det samme probleme sjøl.. hører nesten like bra uttafor bilen som inni.. du får gi meg tilbakemelding om bygget ditt... når er det du har tenkt å bytte ut subbenen a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du likevel skal ha de elementene, som er noen saftige saker, så kan du få kjøpe de av meg...følger med kasse med vindu som ikke er helt ferdig...mangler bare demping og få på siste plata.

Grunnen til at jeg vurderer å selge er at jeg verken har forsterker nok eller har tid til å bygge så mye akkurat nå.

Virker som du har rett forsterker til disse!!! :D

men dette må kjøres!!! Er SVINtungt!!!!

send meg melding eller ring på: 97185789 \ etter 1600 cheers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

hadde problem med å få lyden fram jeg også(BMW) men laga bassrefleks rør i hathylla. fungerte ganske godt. har nå en forsterker på 2 x 800watt rms på de to 9412 subene. svinbra trøkk hvertfal. men når jeg går ut av bilen så er det nesten mere trøkk der. :P hehe. må lyd isolere hele bagasjen jeg men vet ikke hva jeg skal bruke asfalt plater eller profilert skum. noen som har peiling på dette her?

FAEN: copsen kom me handcops å så sa jeg bare hvatthefak:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...