Gå til innhold

Får ikke av Instrument skivene

Ranger emnet

MSpeed

Anbefalte innlegg

Tremger hjelp jer nå. Skal skifte til hvite skiver nå, men får ikke av nålene...

har fått turteller nålen litt opp slik at hvis man løfter den opp og slipper den på 3000 så blir den der, men får den ikke opp mer. tar i ganske mye nå og vil ikke knekke den nålen. Bruker 2 kniver til å løfte med.. noen som har noen tips? er det bare å gi alt og håpe på det beste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tremger hjelp jer nå. Skal skifte til hvite skiver nå, men får ikke av nålene...

har fått turteller nålen litt opp slik at hvis man løfter den opp og slipper den på 3000 så blir den der, men får den ikke opp mer. tar i ganske mye nå og vil ikke knekke den nålen. Bruker 2 kniver til å løfte med.. noen som har noen tips? er det bare å gi alt og håpe på det beste?

bruk ein gaffel eller ein liten avbiter til å løfte opp ikke vri!:)

lykke til

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes dobbel sidig teip hos bokhandelen, bare pass på at den er tynn!

Jeg brukte det.. Papir lim kan nok funke, bare det blir sterkt nok og ikke flytende/bløtt.

Bruk tynn dobbeltsidig teip eller sånn kontakt papir, det funker helt fint!

Har du scannet de orginale og gjort de om eller hva? Fåse no bilder da! :)

Håper du tok av den pinnen på speedometeret eller vippa speedometer nåla over sånn at den kunne falle ned til 0km/t såå tok av nåla, hvis ikke må du måle opp og kødde... :) Been there done that...

Og forresten, ikke bruk blankt fotopapir, bruk så matt som mulig, blir mye finere da, så slipper du gjenskinn fra alle kanter! Brukte matt fra claes ohlson til 50 kr eller no jeg.. Perfekt! :D

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når eg skreiv ut mine skiver så skreiv eg dei ut på fotopapir(HP standard fotopapir) da fekk eg ein fin glans i og når eg skulle festa det så brukte eg tynn gjennomsiktig dobbesidigtape.

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått kjøpt dobbeltsidig teip nå, og skal snart skifte skivene til hvite. Men lurer på en ting til. Skal ta av den grønne folien som er i speedometer, men hvordan får jeg den av? må jeg ta av den hvite boksen oppå speedometer huset? i såfall hvordan får man av den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått kjøpt dobbeltsidig teip nå, og skal snart skifte skivene til hvite. Men lurer på en ting til. Skal ta av den grønne folien som er i speedometer, men hvordan får jeg den av? må jeg ta av den hvite boksen oppå speedometer huset? i såfall hvordan får man av den?

du kan gjera det på to måter. bryte forsiktig av den kvite boksen på toppen og lime den på igjen eller prøve å dra folien ut i fra underkant. der lyset kommer ut.

skal du skifte lys og har digital klokke så må du og fjerne den grønne folien bak displayet. da må du plukke ifra klokka, viss du gjer det så må du huske å sette displayet på rett plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider