egilbaevre Skrevet April 13, 2003 Rapporter Share Skrevet April 13, 2003 Noen som har volvofelger å selge??? Pentafelger kanskje????? Siter Aladin Oil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToyotaExtreme Skrevet April 13, 2003 Rapporter Share Skrevet April 13, 2003 naboen min har noen han skal bli kvitt. gi meg ett par dager så skal jeg få skjekka hva slags felger det er og evnt tatt noen bilder. Siter -91 Toyota Celica 2.0 Gti x -89 toyota carina 2.0 Gli x -87 toyota carina 1.8 Dx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 har volvo 940 felger, femeika, til salgs. 8x16 med 205/40/16 dekk. skal få for tre tusen....send meg pm...felga passer på 2/7/9 serie... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egilbaevre Skrevet April 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 Jeg er veldig intresert i begge settene! Ville gjerne sett noen bilder av de ja.. Hvordan er dekkene som står på? Siter Aladin Oil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg