Gå til innhold

litt internt kansje men, :) Bømlo, Hollundsdalen ulykke

GTPrimeraGT

Anbefalte innlegg

Vet denne kansje var litt "intern" men bare lurte på om Primeraen som var innblandet i denne er herfra? vet ikkje om den var direkte innblandet heller men for vertfall en falken bil fra ulykkestedet med en helt strøken primera på planet, skjønner ikkje helt det.. ? hvorfor skulle falken ta med seg en strøken bil ? selve bilen som kræsjet må ha sitt noe inni hampen skada ut, det var vist en rød ford sierra. Så lurer på om noen av bømlingene her inne vett noe? kappløp eller no? derfor primeraen også ble tatt med?

_/1994 Primera e GT\_

KN,Supersprint,chip

Dvd,PS2,Rockford

230V,TV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet denne kansje var litt "intern" men bare lurte på om Primeraen som var innblandet i denne er herfra? vet ikkje om den var direkte innblandet heller men for vertfall en falken bil fra ulykkestedet med en helt strøken primera på planet, skjønner ikkje helt det.. ? hvorfor skulle falken ta med seg en strøken bil ? selve bilen som kræsjet må ha sitt noe inni hampen skada ut, det var vist en rød ford sierra. Så lurer på om noen av bømlingene her inne vett noe? kappløp eller no? derfor primeraen også ble tatt med?

ikkje veit eg... gjekk da bra med de? biltilsynet var der og målte bremsespor i 8 tio....

2002 Passat 1.9TDI Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikkje veit eg... gjekk da bra med de? biltilsynet var der og målte bremsespor i 8 tio....

Var vist pungtering midt i svingen.. men må vell alikavell ha hatt STOR fart skulle en tro.. skjønner fortsatt ikke det med primeraen da.. Var en mørkegrønn SLX Grå/Røde baklys, sota bakvindu 15" felger.. Vi kjørte forbi ulykkesstedet en 35-45 min etter ulykka, og da kjørte akkuratt falken bilen ut bak oss med primeraen bakpå, underlig :hvaskjera

_/1994 Primera e GT\_

KN,Supersprint,chip

Dvd,PS2,Rockford

230V,TV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Føreren av den røde forden mista lappen. pga av JÆVLIGE fart..

Var ikkje Jarl sin Primera? han kjørte i grøfta i røyksund, rett forbi skogbu. ødla bak stilling? og reiv av litt div på bilen. så kan tenke meg at den blei frakta av falk til vreksted. ikkje veit eg. men jah ok.

Nissan Primera 2.0i-16V Sedan 125 hk

Modell: P10, 94 mod, 4 dørs

Motor: DOHC SPi 125HK 16V Twin Cam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føreren av den røde forden mista lappen. pga av JÆVLIGE fart..

Var ikkje Jarl sin Primera? han kjørte i grøfta i røyksund, rett forbi skogbu. ødla bak stilling? og reiv av litt div på bilen. så kan tenke meg at den blei frakta av falk til vreksted. ikkje veit eg. men jah ok.

Bak stillingo va fin den påstod di..men såg ikkje så bra rett itte eg hadde vore i grøfto,då tok felgen i oppe hjulbuen..men di fant ingenting.?

Ellers så va da støtfangeren bak så jekk i da..+2 nye felga..va berre små ripe og nåken små sår..så har 2 relativt fine reserve felga heima:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider