Gå til innhold

Forslag til nye konkurranseregler.

Ranger emnet

MeSs

Anbefalte innlegg

1. Vinner av neste konk bestemmer konkuransebilde® (og tema for den saks skyld) i hver konkuranse.

2. Maks 2 Konkuransebilder, skal være samme bil, samme farge, uansett vinkel.

2. Avstemningene skal vare i Maks uke og være Sticky (For at den skal bli sett hele tiden, så mest brukere får stemt, stemmer skal avgis enten ved forumets vote funksjon om det er mindre enn 10 stykker som er med, eller ved å skrive brukers nick - adressen til bilde på alle, eks: MeSs - ww...)

3. Bilder som brukes i konkuranser skal være minimum 1600x1200 og bra kvalitet (Ikke pixelete/kornete).

4. Konkuransen skal vare maks 2 Uker. DVS, om konkuransen starter mandag kl 15, skal den være over mandag kl 15 2 uker etter.

Og, med andre ord.. Da skal ikke ny konkuranse påbegynnes av noen andre før Avstemningen er ferdig!

------------

Og et template til Konkuranse #xx:

Tittel: Konkuranse #xx (xx erstattes med hvem nr konkuransen er :P)

Regler:

1. Bildet skal være 1024x768, Etter chop.

2. Ikke stjel fra andres modder.

Bildet skal postes her, med en liten kommentar. WIP's postes i EN post, ETT bilde, så hvis WIP Oppdateres skal posten deres oppdateres. Så ikkeno offtopic/tips/forslag eller forbedringer i denne tråden , da blir det vanskelig å plukke ut bildene! Lag heller en egen tråd for det :)

Tittelen på Posten skal være:

Navn sin Mod (Feks: MeSs sin Mod)

*Bildet* (og eventuelt Tema)

Lykke til.

------------

Noen uenige, forslag?

Mvh

Marius

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis disse reglene blir noe som helst av, så blir det vel vinner av konk 25 som får bestemme! Siden disse reglene ikke er foreslått før nå.

Mvh

Marius

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Di må jo få noen form for premie, derfor syns jeg det virker bra! Vote vil ta lang tid, folk får leia, og poster sin egen konkuranse.. Og HVIS det er sånn, at di mest erfarne vinner, så får vi iallfall bra bilder og modde :)

Mvh

Marius

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Di må jo få noen form for premie, derfor syns jeg det virker bra! Vote vil ta lang tid, folk får leia, og poster sin egen konkuranse.. Og HVIS det er sånn, at di mest erfarne vinner, så får vi iallfall bra bilder og modde :)

Mvh

Marius

ja, men jeg kommer til å joine en par konkuranser selovm jeg vet at jeg ikke har sjans til å vinne, men enn om det kommer med Tips på bildene osv? slik at også jeg har en sjanse til å vinne, er sikkert flere som skjønner at de taper og :P

1985 Mercedes S123 230TE TIC

1995 Mercedes E250D

Lenke til kommentar
Del på andre sider