X-ecutioner Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Okei, svært liten detalj, men kan Mess vær så snill endre emnet på tråden til "Forslag til nye konkurranseregler" ? ettersom det er mer riktig... Unnskyld om jeg er pirkete, men går litt bananas snart:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Okei, svært liten detalj, men kan Mess vær så snill endre emnet på tråden til "Forslag til nye konkurranseregler" ? ettersom det er mer riktig... Unnskyld om jeg er pirkete, men går litt bananas snart:P DONE.. Får ikke gjort det så det se's fra utsiden av tråden da Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiXoR Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Er kanskje litt dumt spørsmål dette kan som for f.eks:jeg starte egne konkuranser vet ikke så mye her j Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
--==GT==-- Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 åssen får jeg lagt ut bilde her??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 åssen får jeg lagt ut bilde her??? les her Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkengen Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 ser bra ut men må være litt mere obs på den stjælinga... ser i denna konken som surrer nå det er en del stjælte deler der........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nameless Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 ser bra ut men må være litt mere obs på den stjælinga...ser i denna konken som surrer nå det er en del stjælte deler der........ er frykteli lett at det ser ut som folk har stjeli men de har bare brukt av samma ressursbilde.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 når er neste konk?? send meg en melding om når neste konk begynner! På forhånd takK! Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg