Malte FuelTech Skrevet April 13, 2003 Rapporter Share Skrevet April 13, 2003 Heisann. Jeg tenker litt på å importere en rx-7(turbo II) som er ca.12-13 år. Men jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal se etter.jeg har sett Rx`er som er til salgs for 1-2000 euro som ikke har altfor høy km. stand og som ser bra ut. er dette noe å satse på??For jeg vil ikke kjøpe "katta i sekken"..Er det noen som har no erfaringer å dele med tanke på kjøp av rx-7 og import?? Siter -honda cbr 600streetfighter(90) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Hei. Det er mange RX-7 i Tyskland som er mistenkelig billige. Og en 12 år gammel wankel kan være full av problemer, hvis den er holdt dårlig. Skal du være sikker, så skaff deg kontakter som kan skaffe deg en entusiast-bil. Da har du størst sjangs til å få deg en fin bil, tror jeg. Send en PM, så kan vi ta en prat. Kjenner mange i hele Europa som driver kun med Mazda. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Originally posted by Malte FuelTech Heisann. Jeg tenker litt på å importere en rx-7(turbo II) som er ca.12-13 år. Men jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal se etter.jeg har sett Rx`er som er til salgs for 1-2000 euro som ikke har altfor høy km. stand og som ser bra ut. er dette noe å satse på??For jeg vil ikke kjøpe "katta i sekken"..Er det noen som har no erfaringer å dele med tanke på kjøp av rx-7 og import?? Hei Ta kontakt med fc3s på forumet. Han har mye peiling på disse bilene og har impotert en god del biler fra tyskland. Han har 8 stk rx-7er stående på verkstedet sitt;) N/A biler og turbo II MVH Lars Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 blir ikke disse billige å importere siden de er så lette og har lite motorvolum? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 JO!!!!!!!!!!!!!!!!:ssip: Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 Originally posted by sindrulf blir ikke disse billige å importere siden de er så lette og har lite motorvolum? ca 65k toll. + moms for en FD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fc3s Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 hei. det er stor variasjon på hva en fc koster i tyskland. men en fin 90/91 mod koster ca fra 4000 euro og oppover til 6000. cabriolet ligger ganske høy i pris..men det gjør jo ikke no, hvem vil ha fc cab??:D TIL LARS!! Jeg har ikke 8 rx7èr, vi er 3 kompisser som har di i lag, jeg eier bare 2 av di...:) Siter suzuki swift 06 4x4 sports edition x Rx7 Turbo 2 x mazda 1300 76mod x mitsu lancerius x rx7 na Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Originally posted by fc3s hei. TIL LARS!! Jeg har ikke 8 rx7èr, vi er 3 kompisser som har di i lag, jeg eier bare 2 av di...:) sorry:rolleyes: Mente egentlig dere 3 da:D Men tallet var riktig da;) ;) ;) Fått solgt noen? MVH Lars Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 TurboII her på forumet har en sånnen til salgs !! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Originally posted by fc3s hei. det er stor variasjon på hva en fc koster i tyskland. men en fin 90/91 mod koster ca fra 4000 euro og oppover til 6000. cabriolet ligger ganske høy i pris..men det gjør jo ikke no, hvem vil ha fc cab??:D TIL LARS!! Jeg har ikke 8 rx7èr, vi er 3 kompisser som har di i lag, jeg eier bare 2 av di...:) du skal hjelpe meg når jeg skal ha meg rx7 as! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Originally posted by LilleGud TurboII her på forumet har en sånnen til salgs !! Trodde han hadde solgt den nå jeg? Han bablet om det hvertfall.. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fc3s Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 hei lars Har fått seldt 1 fc, den gikk langt til gåkk. tror vi får seldt noen flere nå når det våres:) vi holder på å bygge turbo 2 i 76 mod cosmo..det blir sjefsbil:D håper på å begynne å tune min turbo 2 snart..det blir gøy:) PS! feite felgs tom fikk på bilen sin:D keep wankling!!! Siter suzuki swift 06 4x4 sports edition x Rx7 Turbo 2 x mazda 1300 76mod x mitsu lancerius x rx7 na Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Originally posted by fc3s hei lars Har fått seldt 1 fc, den gikk langt til gåkk. tror vi får seldt noen flere nå når det våres:) vi holder på å bygge turbo 2 i 76 mod cosmo..det blir sjefsbil:D håper på å begynne å tune min turbo 2 snart..det blir gøy:) PS! feite felgs tom fikk på bilen sin:D keep wankling!!! Konge det:) Ja må få noe futt i turbo 2`en din vettu;) Har du fått lappen forresten? Har ikke sett Tom sine felger enda. sett Bjørn komme kjørende med de. Men bilen skriker etter senkesett da:( det kommer vel det oxo snart:) Skal ta en titt imorra.gleder meg:) MVH Lars Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fc3s Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 hei. nope. lappen er enda 5 mnd unna:mad: :mad: :mad: :mad: jah.. carinaen trenger et 30 mm minst.hehe martin Siter suzuki swift 06 4x4 sports edition x Rx7 Turbo 2 x mazda 1300 76mod x mitsu lancerius x rx7 na Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg