Eclipse Gsx 4x4 210hp Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Hei. JEg lurte på å kjøpe en MAzda rx7 86 modell til 30 000. Han som skal selge den har ikke overhalt motoren, så det jeg lurte på var hvor lenge holder motoren sirka når den aldri er blitt overhalt? Og 30 000 for en mazda rx7 86 modell, er jo vanvittig billig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Er vell en NA versjon dette det er snakk om vell. Isåfall holder motoren lenge den, med riktig kjærlighet. Og 30k er ikke så ille for en 86 NA. Har lyst til å skaffe meg en 80 mdl 1 gen jejg som er i bra stand. Men de koster jo skjorta. :( Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eclipse Gsx 4x4 210hp Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 jantore skrev: Er vell en NA versjon dette det er snakk om vell. Isåfall holder motoren lenge den, med riktig kjærlighet. Og 30k er ikke så ille for en 86 NA. Har lyst til å skaffe meg en 80 mdl 1 gen jejg som er i bra stand. Men de koster jo skjorta. :( Hehe, hva vil NA si? :p JEg var å så på den idag, den var skikkelig fin å se på og motoren sveiv greit og sånt, men jeg fikk ikke prøvd den fordi vi hadde ikke prøveskilter, men vi skal ordne det i morgen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cartman Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Eclipse Gsx 4x4 210hp skrev: Hehe, hva vil NA si? :pJEg var å så på den idag, den var skikkelig fin å se på og motoren sveiv greit og sånt, men jeg fikk ikke prøvd den fordi vi hadde ikke prøveskilter, men vi skal ordne det i morgen :D NA = naturally-aspirated (Sugemotor) Les mer her: http://en.wikipedia.org/wiki/Naturally-aspirated_engine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg