Streets Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Til dere som har peiling, hvordan funker det med den opphugs lista til koed.dk. Er alle de bilene til salgs ? Eller delene som er på bilene??? Så jo mye snacks fra m3, 750i , m5 osv osv... er det bare å sende mail å si hva jeg vil kjøpe så for jeg det???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radiaki Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Til dere som har peiling, hvordan funker det med den opphugs lista til koed.dk. Er alle de bilene til salgs ? Eller delene som er på bilene??? Så jo mye snacks fra m3, 750i , m5 osv osv... er det bare å sende mail å si hva jeg vil kjøpe så for jeg det???? Bestill delene direkte via webshop'n dems, betal med visa, så tar det ca 1.5 uker så får du brev fra posten ang. fortolling. Siter (*) BMW Z3 Coupe 2.8 (*) 1999 BMW 520i touring (x) 1996 BMW E39 535i manuell (x) 1988 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streets Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Okei! Menne, det står jo masse biler på opphugslista, som det er bilde med motor osv... men når jeg ser på webshopen så er ikke motorene der... why? Går det ann å legge inn en bestilling på vent ? Sånn at når de for det jeg vil ha så har liksom jeg "lagt av" den delen ? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg