Gromit Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Håper du blir stoppa å mister kortet med den holdninga di. Det å ei jævlig bot. Er ikke uten grunn at soting av front og sideruter fremme er forbudt. pga av at DU kræsjer og ødelegger betaler jeg for mye i forsikring.... Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 ......Er ikke uten grunn at soting av front og sideruter fremme er forbudt. Soting av siderutene foran er vel lov,bare med svak soting? Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Jeg tok å rev av solfilmen på frontruta i helga,men syntes ikke jeg ser så veldig mye dårligere jeg da men. Men nå er den da borte så får håpe dere er fornøyde... Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Soting av siderutene foran er vel lov,bare med svak soting? nei, det er ikke lov uansett, bare fabrikksotede ruter som står i "kortet" er lov :) Jeg tok å rev av solfilmen på frontruta i helga,men syntes ikke jeg ser så veldig mye dårligere jeg da men. Men nå er den da borte så får håpe dere er fornøyde... HAHAHA :hammer Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 like greit. hadde du blitt stoppa hadde du fått kjøreforbud og evt mista skilta på stedet. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Er det bare sånn at vis man ikke har for mørk soting foran gidder ikke onkel blå og gul å henge seg opp i det da? Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Er det bare sånn at vis man ikke har for mørk soting foran gidder ikke onkel blå og gul å henge seg opp i det da? det er jeg ikke sikker på, møter du en nazi så møter du en nazi! - alle er jo ikke like, men reglene er der, og de sier NEI til slikt! :boxing Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 En kompis av meg har sota frontrute, var no snakk om at han skulle få det i vognkortet, da var det ok Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toa Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Soting av siderutene foran er vel lov,bare med svak soting? ikkje så lenge det er snakk om sotefilm.... er visst på grunn av att det blir vanskjelligere å knuse frontruta ved uhell... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 En kompis av meg har sota frontrute, var no snakk om at han skulle få det i vognkortet, da var det ok kanskje han skulle prøve ja, men aldri i verden om han fikk det godkjent!! :knob: Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Hehe, husker når jeg var i filippinene i fjor.. Da var det soting av alle rutene for alle penga! Alle ruter, frontrute som bakrute, var sota veeeldig mørke.. Dette var noe nesten alle biler hadde gjort.. Men det vakke noe stort problem i mørket heller syntes jeg.. Dessuten var det mange som lagde provisoriske kikkehull i sotinga :P *le* Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg