^Vello Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Heisann.. Jeg har en 1995 Nissan Primera lx, og holder på å koble til en turteller. Det som gjenstår er å koble en ledning til coilen sin "+", men er ikke 100% sikker på hvordan jeg skal gjøre dette. Hvis noen har vært borti dette, er jeg veldig takknemlig for svar :pray Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 det bare å koble på en kabelsko av typen rund med hull, som passer coilen, å skru fast. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Coilen har to tilkoblingspunkt. En + og en -, foruten coilledningen til fordeleren da. Koble bare til med kabelsko på + som sagt tidligere, så skal du nok få liv i den. Koblingspunktene pleier å være tydelig merket med poliaritet, så det går sikkert bra. :cab Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Oktober 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Takker for svarene.. :) Tror det var jeg som skrev litt utydelig i tråden min..Jeg vet hvordan jeg skal gå frem for å koble til o.l, har bare litt vansker med å finne det eksakte tilkoblingspunktet, dvs hvor på denne coilen. Tror kanskje det ligger et stikk klart bak instrumentpanelet :watchout Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianG Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 trodde det var - på coilen hmmm....jaja min turteller virker nå vertfall! Siter 86" 740tic + diverese herje og bilcrossbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Oktober 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 trodde det var - på coilen hmmm....jaja min turteller virker nå vertfall! På koblingsskjemaet som følgte med, viser det faktisk - på coilen ja... Men det finner en fort ut ;) Etter mye om og men, så er jeg kommet frem til at coilen er inne i fordeleren, hvertfall innkapslet..Tror jeg..Dette vil vise seg i morgen, da det er lyst ute :) Edit: Coilen er inne i fordeleren, og jeg koblet turtelleren til coilens - (minus), men turtelleren virket ikke skikkelig. Etter et tips fra en kamerat, tok jeg ut turtelleren fra instrumenthuset, og bak på telleren kan en velge mellom 3, 4 og 6 sylindre. Denne står originalt på 6 sylindre, og jeg vippa bryteren over på 4. Da virket den som den skulle hellothere Dette kan være greit å vite på forrhånd, og jeg syns det er dårligt opplyst om dette. Merket er "Auto Gauge".. Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg