Zipp0 Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Hei Etter et innbrudd i bilen har jeg bestemt meg for å bytte ut den drittalarmen som sitter i bilen nå. Er ikke sikker på om den er originalmontert men er hvertfall av merket bosch. Er det mye slit og bytte ut denne alarmen med en ny defa alarm? De bruker vel stort sett samme ledningene? mvh Kenneth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 ingen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 det meste er likt, ledninger til dørbrytere, tilførsel, blinklys, sttartsperre og slikt er jo samme ulla, det du må bytte er sentral,lysdiode,sensorer, sirene og andre ting som er spesielt tilpasset alarmen... skal være ganske greit vil jeg tro.... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg