Adzam Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Trenger tips, nettopp kjøpt meg en -89 Mazda 323 GLX 1.5 og etter litt tenking har jeg funnet ut den er stygg av en eller annen grunn, vet ikke hva det er men noe er det, kansje de sølvlistene over dørene eller de teite dingsene som står festet til dørhandtakene. Trenger noen råd til hva kan gjørest bedre på bilen slik den er i dag. Mangler ett grøftlys men har ikke gidda montere den enda. Alle tips godtas med glede selv om jeg har et lite budsjett atm. :thanks skaffer nok lettmetalfelger etterhvert men alt til sin tid, Har litt lyst å farge panser svart, men blir det kult? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Lakkere fangere, speiler og spoiler vil nok hjelpe litt... Felger også selvfølgelig. Se om det er mulig å fjerne det rundt dørhandtakene... Masse småtteri du kan gjøre, sote blinklys for eksempel... Andre Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda626 Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Trenger tips, nettopp kjøpt meg en -89 Mazda 323 GLX 1.5 og etter litt tenking har jeg funnet ut den er stygg av en eller annen grunn, vet ikke hva det er men noe er det, kansje de sølvlistene over dørene eller de teite dingsene som står festet til dørhandtakene. Trenger noen råd til hva kan gjørest bedre på bilen slik den er i dag. Mangler ett grøftlys men har ikke gidda montere den enda. Alle tips godtas med glede selv om jeg har et lite budsjett atm. :thanks skaffer nok lettmetalfelger etterhvert men alt til sin tid, Har litt lyst å farge panser svart, men blir det kult? Flott bil du har! Har selv hatt en slik. De orginale spoilerne bak hadde jeg lakkert. Plasten rundt dørhåndtak, er bare å fjerne. Dette er ekstrautstyr, som noen puttet på. Du får helt sikkert tak i hele plastfangere, disse også orginalt. Listene på siden, synes jeg du skal plukke av! Disse er bare limt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adzam Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Takker for svar, angående lakking av spoiler, den er ganske ru for å si det slik(gummiting ikke plexi) så kansje vanskelig å lakke med godt resultat, desuten blir det vel en klar forkjell i lakken om jeg ikke tar hele bilen i samme sleng? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda626 Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Takker for svar, angående lakking av spoiler, den er ganske ru for å si det slik(gummiting ikke plexi) så kansje vanskelig å lakke med godt resultat, desuten blir det vel en klar forkjell i lakken om jeg ikke tar hele bilen i samme sleng? Var nokså vanlig at man lakket disse, men dersom de har vært utsatt for vær og vind i så mange år, kan det bli vanskelig med lakkering. Selv har jeg samme type gummi i vingen på bilen min, og den er lakert da den kom ny. Lakken sitter den dag i dag, og ser bra ut. Når det gjelder fargeforskjeller? Ja, det kan bli forskjell i fargen, dette pga glansen. Rødfargen på bilen din er lett og blande, slik at den er tilnærmet lik orginalen. Dersom bilen er matt, ta en skikkelig lakkrens, og bilen vi få tilbake den gamle glansen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 tenkte eg kunne hive opp et bilde av en som eg syns er STRØKEN! :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Her har du noen bilder som du kan ta som litt inspirasjon. Har vert heldig eier av 3 stk som det der, men har ingen bilder av dem for øyeblikket. MANGE GROMBILER! :) :wave Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg