MR_Simba Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Det er fordi den har 700hk... Mat F430'en med samme antall gamp og den gamle forden har ikke sjangs:D :shake Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Det er fordi den har 700hk... Mat F430'en med samme antall gamp og den gamle forden har ikke sjangs:D Tror ikke GT40'n hadde hengt med da, nei! :) - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 kjørt 401 med den? og hva er topp farten på bilen din henrik?og modell er karosseri Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 kjørt 401 med den? og hva er topp farten på bilen din henrik?og modell er karosseri det er ikke 401 men 402,33..... Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 det er ikke 401 men 402,33..... Skal man først flisespikke, så er det 402.336, altså 402.34 om man går til to desimaler. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Skal man først flisespikke, så er det 402.336, altså 402.34 om man går til to desimaler. he he bra orka ikke svare han :) Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Superstage. Jo, men det er også for liten bane for den bilen (i følge The Stygg). GT'n er mer i sitt rette element på ACR eller Nordsløyfa (større baner, ikke parkeringsplasser). Ikke siter meg - men med rette føreren på en av disse banene ville den nok spist Ferrari F430'r til frokost! :) På Rudskogen trenger jeg kun gire til tredje på langsletta. Ellers går det stort sett på andre (innimellom første). - Henrik kom på sommertreff til våren på ACR da:) Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Det er fordi den har 700hk... Mat F430'en med samme antall gamp og den gamle forden har ikke sjangs:D herregud menske! d er jo fan isje d som er poenget!!! damndamn wtf? helpme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Ikke siter meg - men med rette føreren på en av disse banene ville den nok spist Ferrari F430'r til frokost! :) Siterer det likevel jeg. ;) Skulle like å se det der. Har GT40 noen "offisiell" rundetid på ringen? Er ganske overbevist om at ny teknologi banker gamle hestekrefter på ringen. ;) Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 testa ikke topgear gt"40" mot ferrari 360 banebil? eller tar jeg feil? Hadde vært rått å sett deg aksjon på ACR ja! Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 testa ikke topgear gt"40" mot ferrari 360 banebil? eller tar jeg feil? Hadde vært rått å sett deg aksjon på ACR ja! Vet de testa Ferrari 360 CS mot Porsche 911 GT3 RS, men jeg har ikke sett at de har testa 360 mot GT 40. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Siterer det likevel jeg. ;)Skulle like å se det der. Har GT40 noen "offisiell" rundetid på ringen? Er ganske overbevist om at ny teknologi banker gamle hestekrefter på ringen. ;) Hei! Sorry for manglende svar! Kom just tilbake fra Vegas! Å se hva GT40 har kjørt på ringen før blir uansett feil.. De hadde vel drøye 450hk (?) på 60'tallet. Ferrari F430 veier 1225kg. Den har 490 hester. Denne veier mellom 900 og 1000kg. Og har noen flere "gamle" hester. Har kjørt eller sittet på med bl.a.: 348, Ferrari 550 Maranello, 328, Testarossa og F40 (dessverre ble ikke sistnevnte gasset med..) - ingen av disse er i nærheten av så kvasse som 430'n (med unntak av F40). Jeg har dannet meg et lite bilde av hva Ferrari går ut på - uten at jeg på noen måte er overbegeistret. ;) GT'n føles ihvertfall som en go-cart i forhold. Jeg aner ikke hvilken bil som hadde vunnet. Det hadde uansett gått fort! - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 kom på sommertreff til våren på ACR da:) Er dødshypp på å dra til ACR! Er bare så sinnsykt langt... - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solid Audio Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Husk at den GT40 som dere snakker ikke er en ekte GT40, men en replica.. Hva den er bygget på det vet jeg ikke. Ikke det at jeg tviler på at den går godt, men jeg har aldri sett den bli brukt til annet en burning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Er dødshypp på å dra til ACR! Er bare så sinnsykt langt... - Henrik he he godt du ikke spilte bort bilen der borte he he, vært på sema..?hva er topp fart på bilen,hva er den giret til? :pimp Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg