Blackbird Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Noen som har noe info om når Norges beste Amcar forum er i drift igjen da? Synest Moldestukets forum vokste raskt og ble bedre og bedre etterhvert. Noen andre som savner det? :cab :cab Siter -71 Vista Cruiser -79 Trans Am Blackbird -96 Suburban 5,7 Vortech X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Sett meg på lista. "Moped-forumet" her 'gjør det' bare ikke lenger... (Unntatt amcar delen) For meg virker det som Modmach1 jobber med saken, hvertfall nå som bytting av web-hotell endelig er ferdig. Vi får håpe og se! Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Noen som har noe info om når Norges beste Amcar forum er i drift igjen da? Takk takk cheers Gledelig melding er at forum kommer opp i løpet av kvelden :wave Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Takk takk cheers Gledelig melding er at forum kommer opp i løpet av kvelden :wave hva vil det si? vil være med :thanks Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 hva vil det si? vil være med :thanks http://www.moldestuket.com drev et forum som begynte å bli ganske stort. Så ble det hacket og har siden hatt problemer med å få reparert det. Så det vil si at nytt forum kommer i løpet av dagen hellothere Du er hjertelig velkommen :wave Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Low Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Jeg savner også Moldestuket forumet! Er liksom noe som mangler i hverdagen nå.. Er på flere amerikanske forum, men det er ikke helt det samme.. Gleder meg til i kveld, håper mange amcar interesserte melder seg på ( både tidligere og nye medlemmer ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blackbird Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 babyhmm? babyhmm? babyhmm? happyhappy happyhappy :partyon Det var jo kjekt å høre. Flotte greier Stephan. Siter -71 Vista Cruiser -79 Trans Am Blackbird -96 Suburban 5,7 Vortech X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 på den adr som stod der.. :chevy Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 http://www.moldestuket.com/forum/index.php :wave Ønsker alle gamle og nye medlemmer velkommen tilbake! Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 da er jeg på plass fatality Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Jeg også... sombrero Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 takk for tipset.. da var jeg med! ;) (selv om jeg driver på med et amazon light prosjekt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stepside Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Jepp Moldestukforumet ser ut som det skal se ut. Kjøp og salg...Hurra... dette har jeg savnet. Vanskelig å få respons på salg her balnt alle sabber og mitsubisjer :- ). Et forum uten et gott fungerende kjøp å salg blir bare tønt. Så la oss flytte over dit!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Jeg liker dette forumet svært godt også jeg. Her er noe for enhver smak, eget forum for lakk & karosseri, kjøp & salg, japs, Fritz, Amcar, engelsk og det hele. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Moldestuk Forumet har hatt et lite problem de siste 12 timene men dette er nå fikset. Muligheter for bilde opplastning ordnes i dette øyeblikk cheers Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg