Gå til innhold

Ser man forskjell på originale R felger og uoriginale?

Ranger emnet

Qvarren

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe meg uoriginale v70/s60R felger fra Sweden.. eg har selv sett litt på bilder å ser ingen forskjell på felgene?

Har jo helst lyst på et sett me originale men e litt vanskelig å få tak i(koster 6000 pr felg her i landet) så eg tror eg kjører over grensa å handler hos en dekkforhandler.

Noen synlige forskjell på felgene eller? Kvalitet, innpress eller noe eg bør legge vekt på?

Hvilken dim bør eg ha på felgene? enten 215/40 eller 225/40 blir det nok.

Kom med innspill..

-Volvo 940 Turbo

M90 og B230FT e ein god kombinasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å kjøpe meg uoriginale v70/s60R felger fra Sweden.. eg har selv sett litt på bilder å ser ingen forskjell på felgene?

Har jo helst lyst på et sett me originale men e litt vanskelig å få tak i(koster 6000 pr felg her i landet) så eg tror eg kjører over grensa å handler hos en dekkforhandler.

Noen synlige forskjell på felgene eller? Kvalitet, innpress eller noe eg bør legge vekt på?

Hvilken dim bør eg ha på felgene? enten 215/40 eller 225/40 blir det nok.

Kom med innspill..

Forskjellen er vel helst kvaliteten på de antagelig... selv greier j ikke så se noe forskjell på de på bilder, men i real life ser man kanskje forskjell på utseende, litt mer gjennomført de orginale går j ut ifra, men ikke sikker...

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser forskjell hvis du ser på den "R" som er støpt i den ene eiken. På den uoriginale så er R litt klemt sammen..

I tillegg så er kantene på eikene litt anderledes enn på den originale. Den originale har en litt større "skrå" kant på eikene.

Kopiene har inpress på 43, både 17" og 18"

Volvo V70R AWD 2000 - Prosjekttråd V70R

Volvo 945GL 1992 - Besøk Norsk VolvoForum

Leter du etter Volvo Skiltplater, dekaler eller Steilende Elg merker? Vi har det

Lenke til kommentar
Del på andre sider