Vomaz Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 nå har jeg snakket med BT og han jeg pratet med virket MEGET imøtekommende ang dette *prosjektet* han sa at dersom jeg festet karrosseriet på et hengerunderstell så var det ikke noe problem, såfremt at det var forsvarlig festet, og ikke overskred totalvekten på hengeren.... :magic :driving Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 var det da.. viss du skal ha en henger som du skal ha lov å bruke (veit ikke om du har kl. BE..) så har du et lite problem da... ræva på en 245, med tak, vinduer, dører, gulv osv veier jo *en del kg* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Får en ganske høy egenvekt hengeren kanskje, men gulvet kan han jo bare kappe bort å lage en platt i f.eks alu i bunn. Men hengeren blir jo mest for show regner jeg med, å ikke for å ha med seg sementblander og 800kg kraftfor +en rundball oppi. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 når man først gjør dette så ville jeg jo gjort det skikkelig, og slik at den faktisk kan brukes.. ikke bare for å stille den ut eller råne med ei halve stasjonsvogn "på henger" ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Såklart det skal gjøres skikkelig, men man kan jo sortere litt hva man stapper i den. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 *data er ikke min sterkeste side* men hvordan ville dette vært? *fiksa i paint* la inn et nytt bilde.. Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 ble d noe bygging på deg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 hadde vært fett å sett dette :-) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 lurer litt på dette selv, greit på gatebil treffene, slippe å sove i telt, og campingvogn har jo nesten alle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 ble d noe bygging på deg? det blir etterhvert.. er på utkikk etter hengerunderstell... lurer litt på dette selv, greit på gatebil treffene, slippe å sove i telt, og campingvogn har jo nesten alle. sleng deg på du også;) bare husk å IKKE SI noe om at du skal bruke den til å ligge i på treff ol, til biltilsynet... da sier de at den må godkjennes som CAMPINGVOGN heyyou Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 har lagt inn et nytt bilde.. men tror den blir litt fremtung dersom man gjør som på siste bilde.. da er det snakk om å kutte slik at man beholder torpedoveggen.. sitter å tenker på hvordan den ellers skal bli... Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 sånn: Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 lurer litt på dette selv, greit på gatebil treffene, slippe å sove i telt, og campingvogn har jo nesten alle. trenger vel ikke henger til det da.. greier meg fint med 245'en min sånn som den er. legger ned baksetene og dytter i ei madrass på 2.0x1.2meter og dyne og puter så har jeg og madamen plass å sove. er tross alt varmeapparat om det skulle bli for kaldt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 hvordan ville det vært å brukt bakdelen på en 245 å satt på drag fra feks vogn elno?? :P tenkte på å kutte opp bilen min.. *dersom man får dette godkjent* det er snakk om å kutte av bilen i framkant av bakdørene får å få balanse i "bilen/hengeren" ;) hva tror dere?? verdt jobbingen? Er noen som har gjort det i Granada-klubben, men de tok den ved torpedoveggen (mener jeg). Ruller på skilter den jaffal :D Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 her er granaden Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg