Gå til innhold

245 som vogn!?!?

Ranger emnet

Vomaz

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

trenger vel ikke henger til det da.. greier meg fint med 245'en min sånn som den er. legger ned baksetene og dytter i ei madrass på 2.0x1.2meter og dyne og puter så har jeg og madamen plass å sove. er tross alt varmeapparat om det skulle bli for kaldt..

jeg tenkte å bruke/lage om til henger da jeg har en 244;)

skal bruke/lege henger av den gamle 245n *dere har vell sett felleskjøpbilen min?* ;)

det ble ikke fiksing på den såe istede for å vrake den blir den vogn..:D

skulle "vraket" bort, men så kom ideen:D håper det blir realisert... cheers

jeg må ha en hengerunderstell for å få noe slik godkjent.. må bare bytte hjula;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne ikke man brukt hele 240'en da?

kappet av fronten, men montert på glassfiber skjermer og panser?

sånn at det så ut som en "ekte" bil?

jeg synest ikke granadaen der var noe kul jeg..

pga. han mekket sånn minidør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger vel ikke henger til det da.. greier meg fint med 245'en min sånn som den er. legger ned baksetene og dytter i ei madrass på 2.0x1.2meter og dyne og puter så har jeg og madamen plass å sove. er tross alt varmeapparat om det skulle bli for kaldt..

Har selv tenkt tanken, men så i sommer hvor grei plass d var til 8 kasser øl og 4 fiskekasser med is.. kiddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tenkte å bruke/lage om til henger da jeg har en 244;)

skal bruke/lege henger av den gamle 245n *dere har vell sett felleskjøpbilen min?* ;)

det ble ikke fiksing på den såe istede for å vrake den blir den vogn..:D

skulle "vraket" bort, men så kom ideen:D håper det blir realisert... cheers

jeg må ha en hengerunderstell for å få noe slik godkjent.. må bare bytte hjula;)

har tenkt på en ting.. ikke bruk fronten. bruk i fra B stolpen og bak. da mener jeg nemlig at du kan levere fronten på huggeren å få 1500kr for den. så har du fått i pose og sekk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

granada hengeren virka fortung. Ville ikke ha stabla ølkasser helt fram mot torpedeo veggen der. Kan fort bli veldig fortung. men likte løsninga.

Med det lille "panseret" fremme kan man stappa diverse dill dall uten.

- Volvo V70 2,4D 130HK 2004

x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt

x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt

x Volvo 740 B230F 1991 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
ja, dette hadde vært jævlig fett altså..

kunne jo kappet en 245 bak fordørene vel? har jo lastehøyden uansett.

var jo det jeg tenkte på...;)

men er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det med fronten... hvordan den skal se ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg undrer på hvordan jeg skal gjøre det i fronten dersom man kutter bort litt der.. hva som blir fin osv.. ingen som har flere bilder av calibraen, så man ser hvordan den fronten på hengeren ser ut?

alacocaina :volvsmile

Lenke til kommentar
Del på andre sider