Gå til innhold

Miniamatørtest av "Vamp Audio" sin DC-12!

Ranger emnet

BoomBoxx

Anbefalte innlegg

Men kjære deg ,jeg mente ikke fornærme deg ,jeg bare prøvde hjelpe til .

Jeg er ingen mester ,men vet en del og bilene som jeg har hatt en finger med i de siste 3 årene har spilt Norges rekorder ,stadig vekk.

De er totalt overlegne når det gjelder Db ,men se en konkurranse i finland ,der er ikke mange nybegynnere som deltar ,de sammarbeider om verdens rekorder.

Du har ikke fornærmet meg på noen måter, hvor fikk du det fra? :)

Ikke heeelt enig i dette med konkurranser i Finland. Var på tre konkurranser i Finland i sommer og der var de store karan og også mange med helt vanlige annlegg,,

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe,du begynner å bli lett artig siden kan finsk ja,å det er vel bare du som kan språket oxo.... :wave

Bilen i alta spilte vel 146,8dB,men uansett om du ikke vil ha de subbene eller noe av det andre som er der så gi faen da,hold deg til det du har og vær fornøyd. cheers

Du har ditt vi har vårt,ingen som sitter i "Disser" deg for at du har en sånn og to sånne....

Hmm, skjønner ikke hva du mener , menmen..

Men hvor har jeg disset Vamp subbene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din negative innvirkning her så ser jeg på det som en måte å "Disse" de tinga som tråden her starta om,men tar jeg feil så er jeg ikke redd for å ha meg unnskyldt....

Jeg ville bare frem til at man kan spille høyt med det meste :)

Og har merket mange ganger at folk tror jeg er negativ når jeg ikke bruker smileys :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett to caliber 10" subber til en latterlig pris spille 154dB i street A. Det jeg vil frem til er at man kan oppnå høye reultater med det meste, er riktig kasse og mye effekt det går i.

Det vil jeg gjerne vite hvor du har sett :)

Med tanke på at Ingen med dette utstyret har satt noen verdensrekord som jeg har sett på 2000 frem til 2005.....

Så da har jo deltakeren i såfall bare deltatt på 1 og 2X konkurranser.

Så gjerne med link til termpro siden hvor dette står..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil jeg gjerne vite hvor du har sett :)

Med tanke på at Ingen med dette utstyret har satt noen verdensrekord som jeg har sett på 2000 frem til 2005.....

Så da har jo deltakeren i såfall bare deltatt på 1 og 2X konkurranser.

Så gjerne med link til termpro siden hvor dette står..

Så dette i Ylivieska i Finland 15. juli.. Han brukte en meget heftig bandpasskasse med 10" port laget i glassfiber.

Står på termpro siden, men klarer ikke få link til den siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat:

Men nå har vi jo fått høre at lydkvaliteten ikke er prioritert av selve "produsent"/forhandler! Da er denne subben til de som vil spille høyt da.

Det finnes jo produkter som spiller både høyt og pent, for de som bryr seg om det

Frank Audioteam Yttergård .

Norgesmester i Acap klasse 1 hytter under 40kvadrat .

audioteam@tele2.no

Til våre konkurrenter på dette forum som gjør alt for å vinne salg på vår bekostning ,spar dere.

LES ALT VI SKRIVER .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig der, bil har mye å si. Men du bør klare å spille rimelig høyt i en Carine E også! Jeg ville bare frem til at det ikke er sååå mye du tjener på å switche mellom to subber. Mer å tjene på å bygge kasse.. Men dette gjelder nok street klassene da de fleste ikke har så mye effekt å gi elementene, og alle subbene jeg har testet hat tålt 1000w i burp..

Blir verre i superstreet der man nærmer seg 10kw per element..

Hei har du noen forslag til meg??(på kasse o.l).hilsen Trygg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei har du noen forslag til meg??(på kasse o.l).hilsen Trygg

Vanskelig å komme med kasseforslag egentlig. Du må bare prøve deg frem. Men gå for slotport med stort areal. Tuning og kassevolum finner du ved å teste, teste, teste og teste litt til :) Og ja, jeg vet det er mye arbeid i en sedan..

Men bygg kassa med subbene i seteryggen sammen med portene og tett rundt kassa slik at ingen lyd kommer i bagasjerommet. Da vil du få peak i bilen til en høyere frekvens og kan mate på med mer effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til våre konkurrenter på dette forum som gjør alt for å vinne salg på vår bekostning ,spar dere.

LES ALT VI SKRIVER

Joda Tommy tror nok alt du skriver blir lest.

men et lite tips Slutt å vær så jævla hårsår,ikke alt som blir skrevet er kritikk for faen.

Men nå har vi jo fått høre at lydkvaliteten ikke er prioritert av selve "produsent"/forhandler! Da er denne subben til de som vil spille høyt da.

dette er jo for faen noe du skriver selv i innlegget ditt og er vel neppe ment som dissing av merket ditt. damndamn

kun en påpekning av at det aktuelle elementet er kontruert for SPL ikke SQ noe du også markedsfører det for.

Det finnes jo produkter som spiller både høyt og pent, for de som bryr seg om det

Ja det gjør jo det da uten å gå nærmere inn på dette.

enkelte ganger Tommy tror jeg ikke du tenker før du skriver..... wtf? og ja du kan godt ta det som kritikk men det er i såfall ment som konstruktiv kritikk.

vil nok en gang påpeke det faktum at hverken JEG eller ATEAM har pratet dritt om VAMP her inne .

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider