Gå til innhold

Miniamatørtest av "Vamp Audio" sin DC-12!

Ranger emnet

BoomBoxx

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har fått inn det nye interiøret i bilen (ble ferdig i går kveld før jobb), og dumpa alt det gamle på dynga i dag! Har vært våken i over et døgn, og mer skal det bli! :)

MDF ble kjøpt inn tidligere i dag, kuttet til platene hos trevirke-sjappa for å få plass til alt i bilen! :) Planer er lagt. Det blir å lage ny hattehylle med "alt" i, bass og porter opp i bakvinduet. Kassen tunet til 35 Hz for "vanlig" bruk (musikk, altså). Bytter porter til dB-drag-bruk, for å gaine litt ekstra. Må først måle peak-frekvens i kjerra! :)

Har fått forsterkeren også, og skal få bygget kassa, koblet opp og testet i løpet av i morra - håper jeg!!! Spiller det dritt er det greit å være tidlig ute med å finne det ut, så jeg kan dumpe løsningen og spille bakover i såfall, eller bare la portene spille bakover og høyttaleren oppover (i ekte CRX-style! :P)!

Så er det til TermLab-måling! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 year later...

Kom over denne tråden nå, og ser at boomboom.no har svart her.

Det har seg sånn at jeg kjøpte en DR-12 rundt jul 2006, fra boomboom.bo sin webshop. Denne fungerte i ca 4 mnd, til den plutselig døde. Ja, jeg har testet at det var subben og ikke forsterkeren.

Har ikke hatt mulighet til å reklamere på dette, pga at nettsiden til boomboom.no var borte da jeg skulle finne et telefon-nummer.. Og siden er enda borte.

Har dere lagt ned eller?

- 98 Honda Integra Type R

- 93 Toyota Corolla 1.6 Automat *solgt*

- 94 Honda Accord 2.3i SR *solgt*

- 83 Ford Sierra 2.0L *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...