Gå til innhold

phoenix 100+

Ranger emnet

Vomaz

Anbefalte innlegg

Den blå 240`n er gamle bilen min og der satt det 100+ PHOENIX, og på bilen til volvo242tic sitter 100+ PHOENIX FELGER...

men på det bildet av den "røde" 240`n med punktert dekk, sitter det det som heter 100+ PENTA felger...

Hvor mye vurderer du å selge felgene for da volvo242tic? vet kanskje om en som er meget intr...! :)

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det redigerte du inn etter at jeg postet

mulig, senil i gjerningsøyeblikket.. uansett phoenix felger..

R_Style : vet ikke pris, de er ikke akkurat som nye, men er så sis ubrukte dekk på de.. er litt stygge på kantene...kan fikse bilder, så kan du gi meg en pris hva du syns...må bare få de nye først...

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig, senil i gjerningsøyeblikket.. uansett phoenix felger..

R_Style : vet ikke pris, de er ikke akkurat som nye, men er så sis ubrukte dekk på de.. er litt stygge på kantene...kan fikse bilder, så kan du gi meg en pris hva du syns...må bare få de nye først...

Høres bra ut...! ta å send meg en PM eller lignende da, så kan vi ta resten av praten der når du kommer så langt at de skal selges...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har selv PENTA 100+ felger såe vet hvordan de ser ut;)

det er snakk om phenix 100+ felger jeg tenkte/har allerede KJØPT *i dag*, måtte gi 700,- for alle 4 felgene med to helt slitte dekk på og to brukbare dekk.. ene felgen hadde en liten skade i kanten, men det var alt.. såe jeg synes det var BILLIG.... 700 for alle felgene med bob bob dekk... :cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 4 stk 15" PHOENIX +100 som kanskje skal selges!

Dem er HELT STRØKENE!!! ikke så mye som en ripe!

med neste nye sommer hjul..

Hva kan jeg får for dem?

mhv Peety :)

send meg en PM så kan vi ta det der...! er meget intr ihvertfall, eller, en kompis av meg som er det da... :)

Gi meg en sånn ca pris på PM, så kan vi ta det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fins det polaris 100+? eneste polaris eg har sett e 7*17", de som eiker e1 e kopiert av.. bare at originale polaris har en kant ytterst til å sette balanseringslodd på, noe eiker har fjernet på sin versjon så kanten går helt ut..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

700kr for 4 PHOENIX +100 felger, er no for å sei de heilt klart utrulig billig! heldig med kjøpe der ja, blei mesunnelig :rolleyes:

er faktisk veldig innterisert i slike felger skjøl! send pm om nåken veit om ett sett som er til salgs :D

mhm.. når jeg hørte hva de kan "koste" kunne jeg ikke la kjøpet passere:D

kan ta bilder i helga:D *må jo skifte til vinterdekk, såe kan prøve de på bilen da:D cheers

Lenke til kommentar
Del på andre sider