Gå til innhold

Film: Ozzzt @ Rudskogen

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

52mb s2 kjøring fra rudskogen

kaster ut litt film fra bil på bane den 5 april.. kommer mer senere, men er jo en start....

litt filming av noen biler opp fra slaktern

slaktern avi har xvid codec. har du ikke dette er det ditt problem ;)

Sommerns første runder med min halvkjipe gti.

ikke bry dere om bedritne sporvalga mine og feige kjøringa. det ble bedre utover dagen.. men fortsatt ikke BRA...

enda mer video fra rudskogen, denne gang innenfra lotus elise

Lotus elise @ rudskogen

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallais. fikk sett på filmene.... så kult ut å kjøre der.. men et lite spm. var folk redde for å slite dekk eller?... dere kjørte så forbanna pent alle sammen... væffal i slakter svingen....

dekk er da vel ikke så¨åå dyre til at man ikke skal kunne ha det litt morro vel? væffal for dere som HAR fete og sterke biler og kan gi litt p...

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

hallais. fikk sett på filmene.... så kult ut å kjøre der.. men et lite spm. var folk redde for å slite dekk eller?

Ikke jeg! Framtung-mobilen min hadde nok slitasje på venstre framdekk i hvert fall! Bra med kantslitasje, masse små sprekker og gummibiter som mangler :cool:

Fikk lastet ned filmen i natt, og sett den i morres! Bra film!! :D

PS! Så dere å framtung Audi kjørte skjorta av Lotus Elise på svingete bane! :rolleyes: :)

Ikke alle satset maks nei...

OZzzt zzzz

93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning

http://www.team-quattro.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ost

PS! Så dere å framtung Audi kjørte skjorta av Lotus Elise på svingete bane! :rolleyes: :)

Ikke alle satset maks nei...

Jeg hadde blitt flagga av banen, og kjørte sakte inn til depotet :D

Neida - det er nok ikke snakk om satsning, mer snakk om ferdigheter, men jeg lærer jo mer for hver runde jeg kjører..

PS! Såvidt jeg kan huske, så nådde dere meg igjen fordi Cosworth'en foran ikke ville slippe meg forbi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo takk, hyggelig å høre positive kommentarer. hender det ikke blir 100% sånn som folk vil ha det når det er første gang man snekrer sammen noe,.. er bedre med søppelformat enn at jeg ikke legger ut noe eller?

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..å bare smelle på hvilken koder som er brukt bakerst i filnavnet, så blir alle glade :)

Ihvertfall de som er litt mindre lystekniske enn meg, jeg brukte en god stund før jeg registrerte at det sto XviD og ikke DivX i filnavnet på en film dumme Media Player ikke ville spille..

The problem with me, they tell me, is that I use people, and love things

Lenke til kommentar
Del på andre sider