Foe Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Hei! Lurer på om det er noen fra finnmark her som har en bil de skal typegodkjenne? Det har seg slik at det kun er 4 biltilsyn i hele norge som driver med dette, og det som er nermest finnmark er i bodø! Men hvis det er 2 eller flere biler på samme plass som skal godkjennes, så kommer dem dit du er uten ekstra kostnader. Så om noen her i finnmark har en bil som trenger typegodkjenning, send meg en email på Foe_@hotmail.com så kan vi avtale noe. Mvh Vegard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Hva går denne typegodkjenninga ut på? Hva skal godkjennes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Foe Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 tykegodkjenning/TÜV godkjenning vil si at de sjekker om bilen er i henhold når det gjelder europeisk standard, hele kontrollen tar ikke mere enn 15 minutter, de sjekker sikkerhets belter og lys etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Er det kun 4 biltilsyn som driver med det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Foe Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 bodø, tr.heim, oslo og drammen tror jeg. Mulig det var ett til der nede en plass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Er bilen din mye ombygd da? Derfor du skal vise den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Foe Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Nei, men den er importert fra usa, og har derfor ikke vært typegodkjennt tidligere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Er det ikke kun Trafikkstasjonen i Drammen som driver med dette? Reglene for import av bruktbiler yngere enn 30 år fra utenfor EU området ble endret i fjor. Såvidt jeg vet er det Drammen Trafikkstasjon som tar seg av dette. Anbefaler at du sjekker med ACCN i Trondheim. Er mye rare meninger ute og går på de forskjellige trafikkstasjonene om dette. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Foe Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Jeg har pratet med Div. biltilsyn, og alle sier at det er de tidligere 4 nevnte som driver med typegodkjenning. Men jeg synes det er veldig langt å kjøre, så håper det er noen litt nermere som har en som også skal godkjennes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg