ragua Skrevet Oktober 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 jess!!! av og til er det knall med tidlig jul :chevy hvor mye ligger sånn på i pris? Dette er en gammel modell men kostet i sinn tid litt over 20 000,- tror jeg. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Litt bedre bilder. :) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 feit mono blokk Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Ble gjort litt med dørene i helga også. Den ene døra er så og si ferdig. Den andre har vi begynt å sparkle på. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Fint å hørra du fortsatt holder på. Blir bra dette. :thumb Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Fint å hørra du fortsatt holder på. Blir bra dette. :thumb Må jo bare stå på om en skal bli ferdig. :) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBandersen Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 DER snakker vi sjukt stilig monoblokk!!! klarer ikke å si stort mer :P liker dørene dine og er spent på å se dem lakket..har av erfaring opplevd at slike dører kan virke kjederlige og ensformige fordi det blir litt mye "plast", men syns det der ser lovende ut :D stå opp :wave Siter - 76 Datsun 100a, Bygges opp - 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter - 91 Opel Kadett E, RIP -94 Mitsubishi Galant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 DER snakker vi sjukt stilig monoblokk!!! klarer ikke å si stort mer :P liker dørene dine og er spent på å se dem lakket..har av erfaring opplevd at slike dører kan virke kjederlige og ensformige fordi det blir litt mye "plast", men syns det der ser lovende ut :D stå opp :wave Kommer til å lakke noen små detaljer o.l i en annen farge så det ikke blir kjedelig. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Stilig med egenproduserte dørpaneler! Men når du først hadde sjangsen, hvorfor flyttet du ikke plasseringen av høytaleren høyere opp? Jeg blir så lei av at bilprodusenter ikke kan lære seg at vi ikke har ører nede på leggen! :fire: Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Stilig med egenproduserte dørpaneler! Men når du først hadde sjangsen, hvorfor flyttet du ikke plasseringen av høytaleren høyere opp? Jeg blir så lei av at bilprodusenter ikke kan lære seg at vi ikke har ører nede på leggen! :fire: Du ser vel at dem peker oppover? :) Får lyden rett i tryne slik de står nå. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Dødstøft Stig :D Gleder meg til å sitte på og lukte den deiiiilige glassfiberlukten :D Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Dødstøft Stig :D Gleder meg til å sitte på og lukte den deiiiilige glassfiberlukten :D Ja det er det masse av. :P Jeg kjenner ikke lukta lengre så... :P Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lector Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Håper du har lagt opp høytaller kabler til dørene :) Kan bli litt stress å gjøre nå. Skal snart gjøre noe av det samme selv :) Keep up the good work! Siter Prosjekt Audi A4 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=83399 Prosjekt Volvo 850 -->http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=870435#post870435 Prosjekt peugot 306 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92307 Prosjekt Audi A3 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92305 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Håper du har lagt opp høytaller kabler til dørene :) Kan bli litt stress å gjøre nå. Skal snart gjøre noe av det samme selv :) Keep up the good work! Lagt opp 2 par kabler i tilfelle det skal være/bli brudd på ene... Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Slik ble dørene etter litt lakking. Måtte ta siste rest ganske på sparket da jeg skulle selge bilen. Så resten av sparklinga og lakkinga ble gjort en sen kveld. :) Bildene er ganske sucky også. Så nå er bilen solgt og jeg har kjøpt ny. :) Monoblokka er også til salgs vist noen er gira på den. :) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg