Skody Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Ja, åssen bil er dette? Og hvor mye ble det kostende i glassfiber, sparkel og lakk? Måtte da blir veldig tungt(?) og veldig mange arbeidstimer å gjøre det på denne måten? Har du noen tips til andre som funderer på å gjøre det samme? Lærte du noe av dette? :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Ja, åssen bil er dette? Og hvor mye ble det kostende i glassfiber, sparkel og lakk? Måtte da blir veldig tungt(?) og veldig mange arbeidstimer å gjøre det på denne måten?Har du noen tips til andre som funderer på å gjøre det samme? Lærte du noe av dette? :) Bilen er en Mazda 626 GTi 1985 modell Det ble kostende ca 1500,- i materialer. Ble nok noen kg tyngre ja. Det ble gjort på ca 30 timer til sammen. Det beste hadde vært å tatt av dørene og laget seg en form. Jeg lærte alt da dette var min første gang med glassfiber. :) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 og nå har du kjøpt a4? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 og nå har du kjøpt a4? Henta den for ca en uke siden. :) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg