Gå til innhold

Hvite felger??

Ranger emnet


Raver^

Anbefalte innlegg

Må bare spørre etter meningen til noen andre, tror dere det ville passet med noen 17x7,5 hvite felger med kant på Corrado'en min??aadal02.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare spørre etter meningen til noen andre, tror dere det ville passet med noen 17x7,5 hvite felger med kant på Corrado'en min??aadal02.jpg

 

Hvite felger er jo aldri feil på en mørk bil. Du må gjerne bytte felger da jeg har bestillt like som deg:) Kan jo også polere opp kanten da:) cheers

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvite felger er jo aldri feil på en mørk bil. Du må gjerne bytte felger da jeg har bestillt like som deg:) Kan jo også polere opp kanten da:) cheers

 

Hehe, ja da er det jo ikke rart du "synes" hvite felger er bra på mørk bil:P...Borbet A felgene er fine de, og begynner å bli nokså vanskelig å få taki, men har lyst på større kant fremme også, er MYE finere det...De felgene jeg har tenkt på er originalt hvite da, med omtrent like stor kant som på 16x9 Borbet felgene jeg har bak, bare litt mindre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja...hvite felger er rått på corrado!

 

Ja vi får satse på det, og se hvordan det blir:)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja da er det jo ikke rart du "synes" hvite felger er bra på mørk bil:P...Borbet A felgene er fine de, og begynner å bli nokså vanskelig å få taki, men har lyst på større kant fremme også, er MYE finere det...De felgene jeg har tenkt på er originalt hvite da, med omtrent like stor kant som på 16x9 Borbet felgene jeg har bak, bare litt mindre...

 

Jeg skal hå 9*16 forran også. Funker jo det.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal hå 9*16 forran også. Funker jo det.

 

Tror nok det vil bli bra ja!!Må bytte litt felger av og til også da;)...Har noen AZEV A 16x7,5 også men er lei av de også:P...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått for 16" iallefall. Du har kanskje sideskjørt? da an 17" også være pent.

 

Sideskjørtene er på vei i posten,så er bare det jeg mangler nå:)..Fikk kjøpt meg hekkskjørt og bakfanger Olav Vangsnes for en sum av 300,- :D...Så tror det vil bli bra med 17" da forhåpentligvis!Håper bare ikke det vil bli for lite med 7,5"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sideskjørtene er på vei i posten,så er bare det jeg mangler nå:)..Fikk kjøpt meg hekkskjørt og bakfanger Olav Vangsnes for en sum av 300,- :D...Så tror det vil bli bra med 17" da forhåpentligvis!Håper bare ikke det vil bli for lite med 7,5"...

 

Du kan gå for 8*17 uten at det suber. Men du har kanskje bestillt felger?

Kan jo kappe hjulbuer også da. Bredde litt. Det er sjef cheers

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan gå for 8*17 uten at det suber. Men du har kanskje bestillt felger?

Kan jo kappe hjulbuer også da. Bredde litt. Det er sjef cheers

 

Var ikke akkurat det jeg tenkte på, tenkte mest på utseendet;)..Har jo 9" bak nå, så lurte jeg på om jeg vil se rart ut i forhold med å gå over til 7,5" liksom...De felgene kommer bare i den bredden, er det som er problemet,hvis ikke hadde jeg gått for 16x9 framme og bak uten tvil!!Og bredding skjer ikke før det er HELT nødvendig å gjøre noe med hjulbuene uansett:) (f.eks. rustangrep og må sveise inn nye)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvite felger er pent på mørk bil ja :)

 

Skal selv sandblåse og prøve å lakkere noen felger jeg har hvit for å bruke de til vinterfelger!

 

Hva skal du sandblåse de med??Det anbefales IKKE å gjøre det på felger, ta heller å ta en SKIKKELIG felgvask på de og bruk en pusseduk, bare så de blir så matte at lakken henger på de, da får du finest resultat!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår