Jeppe Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Noen som vet hvor jeg kan skaffe disse? eller noen som har? skal ha de som er glattet ut, eller helt cleane som går i ett med felgen Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Noen som vet hvor jeg kan skaffe disse? eller noen som har? skal ha de som er glattet ut, eller helt cleane som går i ett med felgen Jeg har ett sett strøkne... brukt en sesong. Ellers kan du prøve Ebay da jeg tror ikke borbet har disse lenger kom med bud Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Jeg har ett sett strøkne... brukt en sesong.Ellers kan du prøve Ebay da jeg tror ikke borbet har disse lenger kom med bud disse passer 9*16? skal gi deg 500,- Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 disse passer 9*16? skal gi deg 500,- 500 er for lite... er ikke så lett å få tak i disse og de er som nye Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 500 er for lite... er ikke så lett å få tak i disseog de er som nye Da får du 750 da Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Da får du 750 da bare å komme og hente de da Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 bare å komme og hente de da Hvor bor du da? Har du ikke mulighet til å sende i oppkrav? politiet har tatt lappen min så er ikke så lett å komme seg hit og dit lengre. Om du kan sende i oppkrav skal jeg betale deg 900,- + frakt. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 de er ikke såå vanskelig og oppdrive da.. http://cgi.ebay.de/Flache-Deckel-fuer-BORBET-A-NAGELNEU-m_W0QQitemZ8007744670QQcategoryZ14771QQrdZ1QQcmdZViewItem 50 Euro = 390.317 Norwegian Kroner og frakt på de småsakene der er ikke så altfor store summen. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 de er ikke såå vanskelig og oppdrive da.. http://cgi.ebay.de/Flache-Deckel-fuer-BORBET-A-NAGELNEU-m_W0QQitemZ8007744670QQcategoryZ14771QQrdZ1QQcmdZViewItem 50 Euro = 390.317 Norwegian Kroner og frakt på de småsakene der er ikke så altfor store summen. De så veldig pene ut også. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Hvor bor du da? Har du ikke mulighet til å sende i oppkrav? politiet har tatt lappen min så er ikke så lett å komme seg hit og dit lengre. Om du kan sende i oppkrav skal jeg betale deg 900,- + frakt. den er grei den. følger også med "låsebolter" og nøkkel til de Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 de er ikke såå vanskelig og oppdrive da.. http://cgi.ebay.de/Flache-Deckel-fuer-BORBET-A-NAGELNEU-m_W0QQitemZ8007744670QQcategoryZ14771QQrdZ1QQcmdZViewItem 50 Euro = 390.317 Norwegian Kroner og frakt på de småsakene der er ikke så altfor store summen. Frakt + moms blir fort noen hundrelapper..... men det er jo opptill rado jeppe hvem han vil kjøpe av ;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Frakt + moms blir fort noen hundrelapper.....men det er jo opptill rado jeppe hvem han vil kjøpe av ;) Jeg kjøper de av deg om du sender de for 900 + frakt i oppkrav til meg. Jon Petter Nilsen Furuåsen 9 3280 Tjodalyng Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Jeg kjøper de av deg om du sender de for 900 + frakt i oppkrav til meg.Jon Petter Nilsen Furuåsen 9 3280 Tjodalyng da kommer de i posten iløpet av uken ;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 da kommer de i posten iløpet av uken ;) Veldig bra. Takk for handelen. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg