ekkoj Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Hei. Som en flitttig bruker av forumet vil jeg starte med å takke for all hjelp jeg har fått etter å ha stilt spørsmål her inne. Kjempeglad for at forumet finnes. Jeg var innom et annet vbulletin forum her om dagen og da så jeg at de hadde en funksjon for å få opp alle innlegg postet siste døgn. Vi har jo nye innlegg knappen her, men det kunne jo være kjekt å hatt en knapp for siste døgns innlegg, fordi det ikke er alltid man har tid til å lese alle de nye innleggene npår man er innom. Går man inn igjen senere da, vil jo bare innleggene siden sist man var her komme opp på nye innlegg. På forhånd takk. Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Hei. Som en flitttig bruker av forumet vil jeg starte med å takke for all hjelp jeg har fått etter å ha stilt spørsmål her inne. Kjempeglad for at forumet finnes. Jeg var innom et annet vbulletin forum her om dagen og da så jeg at de hadde en funksjon for å få opp alle innlegg postet siste døgn. Vi har jo nye innlegg knappen her, men det kunne jo være kjekt å hatt en knapp for siste døgns innlegg, fordi det ikke er alltid man har tid til å lese alle de nye innleggene npår man er innom. Går man inn igjen senere da, vil jo bare innleggene siden sist man var her komme opp på nye innlegg. På forhånd takk. Logger du deg ut så for du siste døgns innlegg her også :D Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Logger du deg ut så for du siste døgns innlegg her også :D Huh? Den tok jeg ikke... logget meg ut nå, men så liksom? :knob: Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Huh? Den tok jeg ikke... logget meg ut nå, men så liksom? :knob: Hmm .. ser faktisk ut som den er borte nå. Enten så er det en funksjon som har blitt borte i en eller annen VB-upgrade eller så har administratorene her fjernet valget. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg