Gå til innhold

Rettigheter ved 'grov' fartsovertredelse...

Ranger emnet

BraTTerN

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

du må bare ta oppkjøring og teri prøve.. ikke noe stress, jeg har akkurat mistet lappen jeg også. blei målt til 142 i 80sone. kjørte fra politiet, men de hadde en fin video film av hele greia.. pluss at de var hjemme hos folka mine og spurte hvor jeg var og hva om de visste hva jeg skulle.. så når de kom og hentet meg dagen etterpå fikk jeg se en fin film av rumpa på sykkelen min.... med skilt... selv om jeg dro fra dem på bak hjulet.. (i håp om at de ikke så noe skilt.. ) for dette så fikk jeg 21dager uten lappen, og en ferie på 21dager.....

hæ? bare 21 dager uten lappen for å kjøre fra politiet`? merkelig..

1999 -Audi tt 1,8 turbo

1988 -Audi 100 2,3l (til salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hæ? bare 21 dager uten lappen for å kjøre fra politiet`? merkelig..

blei dobbel 21 der gitt... fikk 16mnd uten lappen, og 21dager på costa de'l hof....

kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs)

------------------------------------------

bmw 318I E-36 94 mod (solgt)

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, tok poenget, regner også med at vi ikke er de eneste som synes "strafferammene" er skjevt fordelt...

Ting som går på vold/trakasering og andre ting som SKADER personer, er ikke på nær like hard straffet som de som ikke skader noen(utenom evt. seg selv) i sine lovbrudd...

Om jeg kjører 200 i 30 sone over fartshumper, ingen folk i nærheten i hele tatt (usansynlig, men alikevell), så blir det nok noen år uten lappen, god stund i fengsel, og en fin bot...

Om jeg hadde slått ned en på byen i fylla, så ville det antageligvis kun blitt fyllearrest...

Hva er værst? Vold eller fartsoverskridelser? Staten må F* meg skjerpe seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, tok poenget, regner også med at vi ikke er de eneste som synes "strafferammene" er skjevt fordelt...

Ting som går på vold/trakasering og andre ting som SKADER personer, er ikke på nær like hard straffet som de som ikke skader noen(utenom evt. seg selv) i sine lovbrudd...

Om jeg kjører 200 i 30 sone over fartshumper, ingen folk i nærheten i hele tatt (usansynlig, men alikevell), så blir det nok noen år uten lappen, god stund i fengsel, og en fin bot...

Om jeg hadde slått ned en på byen i fylla, så ville det antageligvis kun blitt fyllearrest...

Hva er værst? Vold eller fartsoverskridelser? Staten må F* meg skjerpe seg!

Kunne ikke vært mer enig:D

1973 Ford Pinto (med 302HO v8) sombrero

1968 Volvo 144 (75HK) :pimp

V8 er tingen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider