Islanwind Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Noen som har erfaringer med dekkexpress.no? Er vel ca 1 mnd siden jeg bestilte to dekk derfra.. De trakk penger fra kontoen min med en gang, men har ikke sett noe til dekka.. Treige med å svare på epost er de også.. De har heller ikke oppgitt tlf nr... "Vi svarer deg så raskt som mulig men senest innen 12 timer." MY ASS! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Bestilte du 2 dekk derfra, og 2 fra interdekk? Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Nope :P Bestilte du 2 dekk derfra, og 2 fra interdekk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Nope :P hehe, så du har egentlig ikke bestillt noe fra interdekk? Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Det stemmer.. Blei litt forvirra. Men kom på at eg bestilte heller fra dekkexpress :P hehe, så du har egentlig ikke bestillt noe fra interdekk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 bestillte sommerdekk derfra å fikk de etter 2 uker så jeg har ikke noe imot dem for å si d slik... Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Ok, Føler eg alltid har uflaks.. Og bestiller det som ikke er på lager..! Så tar det "10 år" før jeg får det.. Sånn er det med det meste jeg bestiller til bilen.. Har venta over 2 mnd på noen hvite instrumentskiver... Venta først i lange tider hos autospar... Så avbestilte jeg, og bestilte hos maxam... Venter fortsatt der og.. Noen som er enige om at når de ikke har det på lager,så burde de gi beskjed? Er drittlei av å vente på dekkene.. Skal på eu godkjenning innen denne mnd, og trenger dekkene! angry angry angry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Det er veldig useriøst at de ikke oppgir kontaktinformasjon på siden. Iflg kjøpsloven så skal de det. Jeg kjenner ikke til firmaet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg