Bamsemoms Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Ikke dårlig. Har en idee når det gjelder lykter. Sette på baklyktene fra sisteversjon av caddy, og jetta/rally front med emblemfri grill Hvordan hadde det blitt? Bare noen ideer som dukket opp. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 SÅ SÅ SÅ folkens.... For guds skyld, demp litt på ideene her!!! Faen, jeg ser jo alle ideene mine komme på ramsende bånd her... Blir vanskelig å bygge en spesiell caddy når man ser folk med så mye feite ideer! Håper dere også får dere prosjekt snart. men det begynner å haste om man skal ha tak i caddyer som ikke allerede er bygget... Ikke så mange igjen! Hardcore... Frekt arbeid, gleder meg til fortsettelsen! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 SÅ SÅ SÅ folkens.... For guds skyld, demp litt på ideene her!!! Faen, jeg ser jo alle ideene mine komme på ramsende bånd her... Blir vanskelig å bygge en spesiell caddy når man ser folk med så mye feite ideer! Håper dere også får dere prosjekt snart. men det begynner å haste om man skal ha tak i caddyer som ikke allerede er bygget... Ikke så mange igjen! Hardcore... Frekt arbeid, gleder meg til fortsettelsen! :-) Har et prosjekt jeg. Men det er japse. Som jeg har utrørt mange av min ideer på, og som jeg skal gjøre mer med. Men back to topic matt silke svart tror jeg blir bra, satt å tenkte på det når jeg leste over tråden igjen + at jeg så på Ride på discovery i dag tidlig. :dj Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 tøft prosjekt:D lykke til videre,jeg følger meg :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 tror fakkk svartmatt blir knall på denne her.. håper virkelig d... men blir mye spesielt når d gjelder intriør.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 da var felga mine kjøpt inn... 225 40 r14... 8" bredde.. inpresset ilustrert me ei imsdal flaske.. disse blir knall på caddyn veit jeg.. ikke sant Helge?? de nye felgene satt siden av de gamle.. forskjell på bredde eller?? å så kom glassfibern på dør sidene mine... men først polyester på lakene til mamma.. her er glassfibern i ferd me å komme på.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 nå begynner også dashen å bli bra nok til å få fyllern...Å så blir det en god del pussing før lakken legges på.. Nå drar jeg til stavanger å jobber et par dager... men kommer nok fler bilder på tors... Regner me at folk er int i det.... Shallabais.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momocorse Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 blir sinnsykt d her altså Siter Golf 1,6 83mod (Prosjekt) x- Audi A4 98mod 1,8 20v x- Golf 3dørs 87mod (festbil) :P x- Golf 4dørs 86mod rustdødn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 gleder meg til du fåt på felgen:D du gjør en bra jobb;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagduden Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 detta blir sikkert bra vøtt;) har lyst til å beggyne å pusse opp en caddy selv med old school look! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 detta ser bra ut. kom med flere bilder :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 grommt prosjekt. følger med. hvis du har speila på dørene,hva med rs2 speil tror det hadde vært bra. lykke til. :D Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 grommt prosjekt. følger med. hvis du har speila på dørene,hva med rs2 speil tror det hadde vært bra. lykke til. :D Trukke det blir SÅ bra, med tanke på hvordan stil det kjøres, skal vel ikke værra noe rÆserbil detta vel, Hardcore?:) Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 ehh rs2 speil på caddyn...hmm det er ikke bra ass p.s pettern var drita i helgen Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet November 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 nei vist som ikke dette er no ræserbil.. hehe .. alle som har kjørt caddy vett at den ikke er bygd for fart.. men blir nok en morro bil dette... fikk en skikkelig møkk beskjed av millitæret nå i går... opprasjon grønn uke på gardermoen.. felt øvelse... så når blir jeg mulig borte i 3 uker.. så blir litt stopp opplegget her... bilen må være ferdig til mai... så har ikke tid til slikt tull.. Jeg får nok bare kjøre på når jeg har tid. Hate it... mange detaljer som begynner å bli ferdig nå... Men bilen skal eu godkjennes i begynnelsen av januar.. bestiller nok vibrasjons demping av ELTEK i helga... får ikke brukt no penger i skogen så er jo bare å putte dem inn i bilen... hehe.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg