Gå til innhold

caddy ( black fuck) under konstruksjon.

Ranger emnet

hardcore86

Anbefalte innlegg

:ratatatat

detta ble bra pittir.... fortsett .sånn så blir d bra ,, har finni fram slipemaskina mi i dag .. kommer snart nedover å sliper bil jeg

høres knall ut... har trykkluft exenter sliper å jeg da.. å onkel har en enorm kompressor.. så blir nok bra dette..

da gyser vi på begge to.. kanskje vi skal legge fylleren da også.. får se..

jeg skal sveise ferdig d som skal sveises før du kommer jeg da..

d i plana .. å ene bakskjermen er bortrustet...

nuss.. hehe

Oldsmobile cutlass

volvo 850 2,5

Opel combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 278
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

i dag var caddy nesten vanskelig å finne igjen.. så måtte fra me snøspade for å komme bort til den. sinnsykt mye snø...

tn_Bilde%20027.jpg

tn_Bilde%20028.jpg

men år jeg førstest fikk gavd fram bilen så sto d ei møkkakjærre å tok all plassen i verkstedet.. hehe

tn_Bilde%20024.jpg

tn_Bilde%20025.jpg

jeg var likksom ikke så god til å parkere i dag heller..

tn_Bilde%20029.jpg

men så fikk jeg av panseret å kom i gang me å bygge luft inntak i skjermen..

tn_Bilde%20032.jpg

tn_Bilde%20031.jpg

tn_Bilde%20033.jpg

tn_Bilde%20035.jpg

tn_Bilde%20036.jpg

tn_Bilde%20037.jpg

tn_Bilde%20038.jpg

tn_Bilde%20039.jpg

tn_Bilde%20041.jpg

tn_Bilde%20042.jpg

Oldsmobile cutlass

volvo 850 2,5

Opel combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
jaja her skjer det ikke mye for tia nei .. detta er for dårlig svigers

ja veit... jobber mye for tiden..rekker ikke å få gjort mye.. men skal få sveisa ye før du kommer.. du er klar til å pusse regner jeg me.. du må hjepe meg ass.. må bli ferdig me shitten å vett.. blir nok stress.. jobber i oslo nå.. så er på nes bare tors fre lør..

men hjelp meg å pusse gutten min.

Oldsmobile cutlass

volvo 850 2,5

Opel combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva gjør du i oslo da...??? jeg skal muligens nedover en tur på torsdag .. men da skal jeg hjem igjen på fredag... så da blir d ikke pussing .. men vi kan ta en kveld når vi skal i barnedåp

legger ventilasjon veit du....

har jo dimma.. så nå er d bare jobb om dagen...

kjøpt meg bil ny da!! volvo 850 2,5liter.. 96mod.. .

så nå er passaten solgt til den lokale bilselgeren..

Oldsmobile cutlass

volvo 850 2,5

Opel combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

asbjørn haugom .no

har et lite oppdrag til deg jeg hvis du gidd

vi skal nedover til hamar på torsdagen og hjem på fredag... kan du reparere og forlenge lyktelistene mine og ha dom ferdig til 26??? pm meg med svar fort som fff .. litt o.t dette men men sorry adm

de er jo ikke helt runde.. så er ikke lett å gjøre d uten å ha bil å prøve de på..

det er jo bare å kjøpe deg glassfiber stasj.. å kjøre på d..

eller kjøp deg kunn glass fiber sparkel. med tykke tråder.. så legger du på som faen bortover.. å så pusser du til riktig form.. å så må finsparkel på tilslutt får å få finnishen ok...

Oldsmobile cutlass

volvo 850 2,5

Opel combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de er jo ikke helt runde.. så er ikke lett å gjøre d uten å ha bil å prøve de på..

det er jo bare å kjøpe deg glassfiber stasj.. å kjøre på d..

eller kjøp deg kunn glass fiber sparkel. med tykke tråder.. så legger du på som faen bortover.. å så pusser du til riktig form.. å så må finsparkel på tilslutt får å få finnishen ok...

heh joa... sikkert ..... men jeg å fiber heh nei ikke bra

tenkte det var lett for deg å fikse det jeg .. skal lakke skjerm å ny frontfanger snart og vil ha bra resultat... hvis du skjøter så skal jeg sparkle jeg da vet du ... men jeg tenkte at du gadd å gjør støpinga for meg..... skal fjerne de utfresingene rundt lyktene å du legg bare på duk på baksiden og ut 2 cm så finkapper jeg selv... gidd du hadde det vøri fint

volvo Amazon deler øk

Lenke til kommentar
Del på andre sider