Gå til innhold

caddy ( black fuck) under konstruksjon.

Ranger emnet

hardcore86

Anbefalte innlegg

• Svar 278
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har skaffameg fanger nå--- litt rep men det går..... plastic fantastic sjekk tråden min så får du se ,,, får så kjeft av HAN DU VET hvis jeg legger det ut her..... p.s kan du fikse øyelokka mine eller .....

ta dem me nedover da vett.. så kan jeg legge ut bilder.. hehe

Oldsmobile cutlass

volvo 850 2,5

Opel combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
hallo petter forsterkeren kom i dag ..hehe jeg monterte den for han ..brukte 10 min fikk bra betaling ja hehe jeg fikk en rockford fosgate 551x4 forsterker som er 6 mnd gammel ..den koster 3000.- bra timespris d

høres bra ut Helge.... jeg brukte den ikke uansett jeg så.... er han fornøyd da.??..

håper da virkelig d da.. skrudd caddy i dag jeg... masse jobb igjen da... huff.. er pussejobben som er værst.. dere får nok komme ned en tur igjen når sommeren kommer..

Oldsmobile cutlass

volvo 850 2,5

Opel combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nå er senkesettet på fronten... å felga er prøvemontert. også er skjærmen med luft inntak sparkla... hvertfall første lag..

den lange jobben me sveising er påbegynt.... deler er sponset av firmaet jeg jobber for... Hamar ventilasjons montasje..

med litt lite luft i dekka endte jeg opp me 6 cm fra bunnpanna til bakken.. laaaaavt...

tn_Bilde%20043.jpg

tn_Bilde%20052.jpg

tn_Bilde%20054.jpg

tn_Bilde%20053.jpg

tn_Bilde%20069.jpg

tn_Bilde%20068.jpg

tn_Bilde%20051.jpg

Oldsmobile cutlass

volvo 850 2,5

Opel combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli jævlig bra med Caddy'n nå! :D Er bare min det står stille med om dagen :/ hehe..

står ganske stille her også.. men god været kommer.. heh..

skal finne en kar som kan sandblåse hele bilen min... årker ikke å pusse mer på den seige jævla bengalakken..

faen å Helge...

Oldsmobile cutlass

volvo 850 2,5

Opel combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...