hardcore86 Skrevet November 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 20 dager perm etter 5 dager i felt neste uke... så nå blir d caddy skruing.. blir ferdig me plana i helga tenker jeg.. tette hullet... sveise kasse osv..ihvertfall ramme til kasse.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 ja det er søstera mi på bildet å ja hardcore (hmmm liksom) dasker på hu ... Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 ja det er søstera mi på bildet å ja hardcore (hmmm liksom) dasker på hu ... jaja.. Glad jeg ikke har søster... Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet November 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 jaja.. Glad jeg ikke har søster... Beemerworld er så gla i meg så.. hehe Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet November 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 finnpussa panelene til dørene i dag.. fikk pakke i posten i dag... div stasj.. speil fjernstyrt sentral lås kit.. kjøpte me 2 stk ekstra motorer.. kjekt hvis d klikker sikkert... og så fjernstyringa til døra..(åpner døra sånn at døra spretter ut).. Var også innom huggeren i dag.. Kjøpte det jeg manglet av karoseri deler.. panser fra en caddy fakktisk.. er ofte man må ta fra en golf.. men fant en blå gammel go en.. golf 1 81 mod framskjerm. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Sånn fjærnstyring bruker jeg på neon lysa til bilen. Morro å ha sånn.. Tilfelle onkel kommer. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Sånn fjærnstyring bruker jeg på neon lysa til bilen. Morro å ha sånn.. Tilfelle onkel kommer. Funker rimelig bra den der fakktisk.. ble overasket over kvalitet.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo4ælti Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 halla petter mye kuult stæsj du hade fått i påsten :) mangler bare :naaaws nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Funker rimelig bra den der fakktisk.. ble overasket over kvalitet.. Ja. Jeg er fornøyd. Altid moro med sånne duppe ditter.... Er detaljene som gjør utslaget. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet November 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 halla petter mye kuult stæsj du hade fått i påsten :) mangler bare :naaaws nå halla.. Stian?? ja mangler det meste spør du meg.. hehe.. nei skal nok få dratt bilen opp fra verkstedet og få sveisa litt i helga.. blitt litt stopp i shiten her.. huff.. men dårlig me hjelp å få. Å det er jo faen så kaldt å.. men skal nok se og få fart på sakene. Har pussa ned panser å skjerm i dag..å lakkert dash... Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet November 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Ja. Jeg er fornøyd. Altid moro med sånne duppe ditter.... Er detaljene som gjør utslaget. Duppeditter er jo best da.. Alt som ikke er slik d originalt er... Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Duppeditter er jo best da.. Alt som ikke er slik d originalt er... Ja. Har vel gjort for mye sånt på min. Brytere og ting fra mikro pleks osv. Ser ut til at du har samme interessen for sånt. Gleder meg. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 i går kom en ny duppeditt i posten... Motoren som skal åpne døra.. oyea... Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 akkuratt nå i sta skjærte jeg ut dør panel.. å prøve monterte dette på døra.. må litt jobb til får å få montert motoren til åpneren.. må ikke gå i veien for vindu osv.. Her er stoffet som taket skal trekkes i.. og fargen skal gå igjen me en tykk stripe i dørene... Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 testa dør åpneren i sta.. brukte en utrolig midlertidlig løsning.. hehe Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg