Gå til innhold

Autofil kommer til stavanger onsdag 19.okt

Ranger emnet

MaRiO-

Anbefalte innlegg

av alle bilene som møtte, mener jeg fremdeles det samme jeg mente før jeg kom.. stavanger/sandes områdets RÅESTE gatbil er denne 532833.jpeg

du finner ikke en mer gjennomført bil! selv ikke mr2'en! den kan ikke måles med denne!*er en på jobben min sin forresten..

Hva så vidt vi blei ferdig me bilen... Men han kom til slutt litt forsinka men.. så blei eg igjenn i garasjen å gjor min ferdigt ;) å eg kom vell litt øve ein time forsinka :P

Syns og 200sx burde ha våre me ... men marcus flytta jo bilen ca 100 gonge å følgte helst etter autofil larsen itte det eg hørte

http://www.algard-gatebilklubb.net Web admin

Opel Calibra Turbo 4x4 EDS Phase 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja klart an e jo ikkje 100% der ennå..men sånn når d blir heilt ferigt(om d någen gang blir d då:D) SÅÅ! hhe ja hørte marcus va pr kåde som få å låg helste i helane på autofilfolkå heila tiå! haha

Stemmer.. Bilen skal ha siste finish i vinter... Så den blir HEILT ferdig :D:D:D

Marcus har ein fin og god bil men trekker folk på feil måte.. han henger jo itte di :P

http://www.algard-gatebilklubb.net Web admin

Opel Calibra Turbo 4x4 EDS Phase 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som sagt har vi "reve banen", er jo egentig gasnke bra bane, men en skal være rimelig dyktig for å gjøre det godt, og FLERE ganger har biler som porshe 911, lancer evo, en ferrari, +++ blirr rompekjørt av en e30 318is("kvammen") som gjør det sykt godt på den banen, men man kommer vel aldri over 3.gir, så det er kun teknikk det går på..(må legge til at jeg har aldri kjørt selv!) men hadde vært godt om vi får en "bedre" bane, så vi kan kjøre fra oss litt.. bra det at autofil kom, da viser jo folket at det faktiskt er en del bilfolk

Lenke til kommentar
Del på andre sider