maaa Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Lurte på om kossn d passe med ascona a forstilling på kadett c? (tenkte på bredde, innfestinger osv...... Å om manta b forstilling passe på kadett c (innfestinger, bredde) Håpe på mange kloke svar :) Mvh: Mats Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadettcp Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 d passer nokk ikke nei. Siter 97748454 Kadett c pick up. Saehan max -79 Kadett B RALLYE 2,4 197hk -72 Ascona B 2,5 24v turbo (600+hk) Cheva Pick up 6,2 turbo ic -88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Hmm noe annet som passer da? Som er godkjent for litt power. Vet at det eneste man trenger foran for å få godkjent til 150hk er et stag fra 1600 understellet. Stemmer det? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 må nokk ha 1600 bakaksel å 1600 fortilling får å få det godkjent, som desverre ikke selges i store mengder... Bynt å bli vrient å få taki for en normal penge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Mulig at det blir vanskeligere å vanskeligere å få tak i dette ja, men har hørt at det går an å bruke en ascona b (eller manta a/b? mener det var ascona) bakaksel også! bare å snu på noen fester eller noe sånt! Jeg har iallefall sikret meg en ekstra 1600 aksling nå, viss den andre skulle ryke ;) Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Mulig at det blir vanskeligere å vanskeligere å få tak i dette ja, men har hørt at det går an å bruke en ascona b (eller manta a/b? mener det var ascona) bakaksel også! bare å snu på noen fester eller noe sånt! Jeg har iallefall sikret meg en ekstra 1600 aksling nå, viss den andre skulle ryke ;) Går å bruke Ascona A bakaksel.. Den e en cm lengre eller no sånt, så må d omarbeies litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 går å bruke ascona b og manta b og.. men da må du bredde hjulbuene litt.. mener det er et feste til no greier som må flyttes på litt og.. husker ikke helt Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Mens d e bare kadett 1600 fortsillinga som passe kadett? Ikke håp for ascona a forstilling engang? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Mens d e bare kadett 1600 fortsillinga som passe kadett? Ikke håp for ascona a forstilling engang? Kun Kadett ja.. kan bare glemme alt annet mener nå jeg.. Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg