BillaBoo Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Har en 94` saab 900s. Når jeg dytter inn clutchen og bilen står i fri, så kommer det noen fæle lyder. Kan kjøre bilen forover, men det er såvidt. Noen ganger vil den ikke i gir. Har bytta kassa nylig. og clutchen skal være bytta for ikke så lenge siden. Kan det fortsatt være clutchen? skal sjekke litt nærmere på symptomene idag... så oppdaterer om et par timer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000t Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 hør med et verksted om synkroniseringa di er i orden... Siter Saab 9000 airflow - 80's style - Why drive a car, when you can pilote a SAAB? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BillaBoo Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 jeg tror det er utløser lageret til clutchen. Synkroniseringa burde vel ikke merkes før jeg faktisk prøver å få bilen i gir. Har noen tatt ut kassa på denne bilen før? er det mye slit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000t Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 da har jeg nok missforstått..! :) Siter Saab 9000 airflow - 80's style - Why drive a car, when you can pilote a SAAB? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 nei, det er en enkel sak, bare ha en jekk under girkassa når du løsner den, så den ikke går rett i bakken :D hehe. du må også løse overføringa da selvfølgelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweeky Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 jeg tror det er utløser lageret til clutchen. Synkroniseringa burde vel ikke merkes før jeg faktisk prøver å få bilen i gir. Har noen tatt ut kassa på denne bilen før? er det mye slit? Synkroniseringa merkers ikke før du prøver å lure den i gir nei. Prøv å hør om det er no forskjell i lyden hvis tar clutchen ut og inn, da ville jeg gått etter utløserlageret. Noe de absolutt burde sjekka når de først bytta clutch (hvis det er gjort nylig). Gammel tråd!? Siter - 1993 Saab 9000 Aero - 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell - Kristoffer, Stcn N783 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg