Gå til innhold

ur til motorvarmer, auto-på f.eks kl 6

Ranger emnet

dankis

Anbefalte innlegg

Hei.

For det første vil jeg beklage for dårligt emnefelt/tittel, men fant ikke på noe bedre i farten.

Så til saken:

Siden jeg ikke er av den typen som orker og stå opp tidligt for å plugge i motorvarmerpluggen, så er jeg ute etter noe som jeg kan koble imellom stikkeren og pluggen til motorvarmeren, og stille inn at den skal slå seg på f.eks kl 06, og av f.eks kl 08.

Har sett meg grønn igjennom clasohlson katalogen på nett, men siden jeg kan lite om slikt, så vet jeg ikke helt hva jeg skal se etter.. Har titta noe på Koblingsur og timere, men som sagt så vet jeg ikke helt hva jeg skal se etter. Så jeg håper dere kan være til god hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

clas ohlson, nr 3 fra toppen:

Koblingsur med døgnsfunksjon. 96 segment. Min. intervall 15 min. Pirkesikker. 230V/16A. Jordet.

36-1049

49,00stk.

Dette er ikke vanntett, så det må stå under tak...har du kontakten under tak?

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32-8581

Kupévarmeruttak med elektronisk styring. "Smart" uttak som sørger for at du dag etter dag har varm bil ved avreisen. Still inn ønsket tid, en teknikk føler av utetemperaturen og styrer hvor lenge kupévarmeren trenger å stå på. (Eksempel: +5 står den på i ca. 30 min, -15 står den på i ca. 3 timer). Dette sparer strøm! Har du stilt inn tiden en gang, repeterer den hver dag. Skulle du bli forsinket, står den på ytterligere 30 min. Værbestandig polykarbonat, 1 m tilkoblingskabel (3x1,5), IP44. 230V/10A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider