dankis Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Hei. For det første vil jeg beklage for dårligt emnefelt/tittel, men fant ikke på noe bedre i farten. Så til saken: Siden jeg ikke er av den typen som orker og stå opp tidligt for å plugge i motorvarmerpluggen, så er jeg ute etter noe som jeg kan koble imellom stikkeren og pluggen til motorvarmeren, og stille inn at den skal slå seg på f.eks kl 06, og av f.eks kl 08. Har sett meg grønn igjennom clasohlson katalogen på nett, men siden jeg kan lite om slikt, så vet jeg ikke helt hva jeg skal se etter.. Har titta noe på Koblingsur og timere, men som sagt så vet jeg ikke helt hva jeg skal se etter. Så jeg håper dere kan være til god hjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 clas ohlson, nr 3 fra toppen: Koblingsur med døgnsfunksjon. 96 segment. Min. intervall 15 min. Pirkesikker. 230V/16A. Jordet. 36-1049 49,00stk. Dette er ikke vanntett, så det må stå under tak...har du kontakten under tak? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dankis Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 delvis, men det kommer til og blåse på den når det blåser, så det hadde vært en fordel om den hadde vært vanntett/snøtett. Huset står sånn at hvis det blåser fra en retning, så blåser det på alle retninger. Og en ting til, vil helst ha den digital om det lar seg gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 32-8581 Kupévarmeruttak med elektronisk styring. "Smart" uttak som sørger for at du dag etter dag har varm bil ved avreisen. Still inn ønsket tid, en teknikk føler av utetemperaturen og styrer hvor lenge kupévarmeren trenger å stå på. (Eksempel: +5 står den på i ca. 30 min, -15 står den på i ca. 3 timer). Dette sparer strøm! Har du stilt inn tiden en gang, repeterer den hver dag. Skulle du bli forsinket, står den på ytterligere 30 min. Værbestandig polykarbonat, 1 m tilkoblingskabel (3x1,5), IP44. 230V/10A. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 http://www.clasohlson.no/?AFP=store/fs_mm.asp&COSID=F2FDB8D246384BFBAD0C4BD15A17D3B174993&CatPath=0q400q438q453&CampPath=&NoCache=4040035&IsCampaign=N der har du det du leter etter. 32-2207 Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg