Volvo240R Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 I gjennom denne sommeren har jeg prøvekjørt litt forskjellige R'er. Tok noen bilder samtidig (har ikke bilde av alle)... Dette er en V70R AWD med automat, kurant bil. Felgene på dette bildet er de som jeg har nå :D Dette er en S60R AWD med manuell, det er den artigste bilen jeg har kjørt noen sinne. Lader bra fra 2000 rpm og fortsetter til turtallssperra ved 7000rpm. Godmotoren, en 2,5l femsylindret turbomotor som yter 300hk og 400Nm. Og til slutt et bilde av bremsene, 335mm aluskiver med BREMBO calipere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Tøft!:D Volvos R-serie er gromt, du har ikke bilder av 850R? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Tøft!:D Volvos R-serie er gromt, du har ikke bilder av 850R? Nei, desverre... Dissen bildene tok jeg selv da jeg prøvde bilene. Da vi var på Volvotreff på biri med den S60R'n så fikk vi ikke lov til å stille opp i noen klassa... Dårlig gjort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Nei, desverre... Dissen bildene tok jeg selv da jeg prøvde bilene. Da vi var på Volvotreff på biri med den S60R'n så fikk vi ikke lov til å stille opp i noen klassa... Dårlig gjort. teit, hva var begrunnet de det med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Den var for ny etter deres mening... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 for ny ?? så man MÅ ha råtten 240 mao ? :D digger r-serien ja ;) nye volvo er deilig :) Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Treffet var nok ment som et calssic treff... Er ingen Volvoer som er finere enn de i R-serien :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Digger C70 T5. Makan til feeet bil skal man lete lenge etter... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Får vel slenge inn noen biler av T-5Ren min jeg da....de ligger vel i ihvertfall to andre tråder her på forumet, men dette er jo "R" tråden sa... Hvis jeg får tid&penger, så blir det nytt panser, og ny lakk på panser, tak og bakluke i vinter...er noen smådeng som må fikses. Ellers er bilen f. meg nesten som ny, er jo tross alt bare 44.000km på telleren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Åhh, heftig bil skripis!! Liker den sinnsykt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Åhh, heftig bil skripis!!Liker den sinnsykt! Er jo faktisk bare en helt klin original T-5R...hadde vært mere gøy om jeg hadde bygd den selv. Men jeg er i fremdeles helt i skyene, 850R/T-5R var kongevolvoen jeg såvidt torde drømme om når jeg fikk lappen i '97, og nå eier jeg en! Tror du jeg hadde verdens største glis, når jeg og selger rista hender og sa hadet etter handelen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 De bilene der er jo penest i original stand da! Tviler ikke på at du hadde det nei :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Løfter denne tråden med noen flere bilder jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 dette var et pent bilde!drit pen bil! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg