quack Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Er så mange som prater om valsing her så jeg lurte på om det kanskje løser problemet mitt også. Sitter 205/45/15 dekk på kjerra, men gummien skraper inni veggen mot motoren når jeg svinger hardest. Er løsninga her valsing? Eller må jeg legge i mellom spacere? Smalere dekk er ikke aktuelt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Ikke sving så mye :D :D problem solved ;) Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet April 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Originally posted by pIMp Ikke sving så mye :D :D problem solved ;) Hehe :D det var lurt. Trenger ikke å skru noenting da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Viss dekket skraper i innerskjerm er det ikke valsing du trenger men spacere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg