Gå til innhold

lakkering av fire ting, div størrelse.

Ranger emnet


candi-kid

Anbefalte innlegg

IKKE kjøp den jalla-lakken de har på biltema! Stikk til en lakkerer som selger grunning, lakk og klarlakk. Viktig at du kjøper fra samme, så er du sikker på at de ikke reagerer med hverandre. Du kan evt. bestille fra http://www.autospar.no slik som jeg gjør. Ikke billigste greiene, men veldig bra og fargenyansene er bare helt nydelige! 100% match på min røde golf :) En slik stor ting som vingen er i grenseland for hva jeg ville tatt med sprayboks. Men det går vel.. Men når du skal på større ting må du nok kontakte noen som kan det.

Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du kjøper en boks på biltema og kjøper klarlakk der så går de sammen da nisse ;) og uansett så tester du det før du begynner å lakke det du skal...ellers er du.....dum :P men enig at det letteste er å ta alt fra en...de står i biltemakatalogen om de har fargen din ;) men tror du får litt problemer med å få klarlakken fin og blank når du bruker boks :( og om lakkkoden treffer lakken på en prikk har jo like mye å si med hvor den har gått da...ta gtn min som eks...gått i california, tror du noen som helst firma får riktig farge selv om de bruker org. koden? noooooope ;) så syns du skal ta med bilen, få en prøvefarge og sjekke at det stemmer...like greit å gjøre det ordentlig før du halveis utti lakkinga finner ut at det overhode ikke stemmer ;)

- 76 Datsun 100a, Bygges opp

- 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter

- 91 Opel Kadett E, RIP

-94 Mitsubishi Galant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du sporer litt av her, men det går greit det altså. lakk har jeg kjøpt, som sagt, hos haraldsen. han sjekka med fargekoder så det ble helt likt.

 

har lyst til å få dette gjort ordentlig... tror jeg venter til det ikke svir like mye på lommeboka å betale i overkant av tusenlappen for å få det gjort av noen som kan det..

saab 9000 2.3T

saab 900 aero

BMW e28 518, vinterbil 09/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår