Gå til innhold

Kjøpt meg Polo

Ranger emnet

schatzh

Anbefalte innlegg

Så det var du som endte opp med denne...har kikka på den en stund...hva gav du for den tilslutt?

Grei kjerre det der, ville personlig ikke hatt de frontlyktene og muligens annen front og bakfanger som var litt mer sinna siden denne faktisk går litt bra etter det jeg vet....(120hk)...

Men hk-ene og A/C-en skulle jeg gjerne hatt...

Men generelt en pen og spesiell bil!!

Grattis og velkommen i Polo-verden!!!!

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Grattis med et kjempekjøp:D:D:D

er det en 96' mod? hvor store felger er det du har på den der deilige rigga der?

har org 13" på mine vurderer og sette på 14" elr 15" på min, elr foreldrene mine sin bil. den som jeg overtar når jeg blir 18 :D hva koster den body kit'n som du har på bilen?

20 000,-?

Vw Golf Highline 01'

(x) Subaru Impreza gt 99'

(x) VW polo 96'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med et kjempekjøp:D:D:D

er det en 96' mod? hvor store felger er det du har på den der deilige rigga der?

har org 13" på mine vurderer og sette på 14" elr 15" på min, elr foreldrene mine sin bil. den som jeg overtar når jeg blir 18 :D hva koster den body kit'n som du har på bilen?

20 000,-?

Er en 98 mod. Har 16" på sommerfelgene som på bildet. Er vel ikke no body kit da, er vel bare front og bakfanger som er på. Har ingen anelse om hvor mye det koster ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider