Peltz Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Hvem gjør overhalinger p en G60 lader her til lands, og ikke minst, hvem i verden leverer overhalings kit til denne laderen???? Trodde Jabba hadde, men det stemte ikke. Send mail, asap! ......og på forhånd takk! Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Polo Classic gjør det. PM han Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin4 Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Originally posted by Peltz Hvem gjør overhalinger p en G60 lader her til lands, og ikke minst, hvem i verden leverer overhalings kit til denne laderen???? Trodde Jabba hadde, men det stemte ikke. Send mail, asap! ......og på forhånd takk! http://www.g-powertech.com norsk side Siter Seat Leon 20VT '01 *VW Golf Cab GLi '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet April 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 Er ikke G Tech litt sånn....heisann-hoppsann når det gjelder overhalinger? Får høre både her og der om ladere som tar kvelden etter service, etter ett par mil, bare... Lover jo ikke godt. Men jeg trenger bare pakningsdelene, og lager, event. helt kit for overhaling. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 Originally posted by Peltz Er ikke G Tech litt sånn....heisann-hoppsann når det gjelder overhalinger? Får høre både her og der om ladere som tar kvelden etter service, etter ett par mil, bare... Lover jo ikke godt. Men jeg trenger bare pakningsdelene, og lager, event. helt kit for overhaling. Kan skaffe overhalingskit jeg, send en PM eller mail. Sjekk hjemme siden min for noen g-lader bilder G40nut/ Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 Originally posted by Peltz Er ikke G Tech litt sånn....heisann-hoppsann når det gjelder overhalinger? Får høre både her og der om ladere som tar kvelden etter service, etter ett par mil, bare... Lover jo ikke godt. Og der fikk vi det bekreftet enda en gang...... Går mye rykter om den karen der ja og kjenner til en par som har fått rasa ladern sin hos han. Den "heldigste" leverte inn en rasa lader, fikk en overhalt tilbake som raste etter noen mnd, fikk en overhalt til, som også raste etter noen mnd... og G-tech ga ingen garanti, så han måtte betale FULL pris hver gang. Han skulle ha lukta ugler i mosen første gangen ,men var vel godtroende og stolte på G-tech karen.... Så sats heller på noen som ikke har noen skumle rykter på seg. Polo Classic går jeg god for iallefall! Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 Originally posted by G60Turbo Og der fikk vi det bekreftet enda en gang...... Går mye rykter om den karen der ja og kjenner til en par som har fått rasa ladern sin hos han. Den "heldigste" leverte inn en rasa lader, fikk en overhalt tilbake som raste etter noen mnd, fikk en overhalt til, som også raste etter noen mnd... og G-tech ga ingen garanti, så han måtte betale FULL pris hver gang. Han skulle ha lukta ugler i mosen første gangen ,men var vel godtroende og stolte på G-tech karen.... Så sats heller på noen som ikke har noen skumle rykter på seg. Polo Classic går jeg god for iallefall! Nå må jeg i ærlighetens navn si at jeg sliter litt jeg også. Raste G40 laderen til Runar under 100 km etter at jeg hadde byttet senterlageret (som gikk pga at noen hadde brukt for mye lim på simringene og dette hadde kommet inn i lageret). Den raste pga ødelagt reim (den lille). Sliter litt med en simring og på en G60 jeg har overhalt. Simringen på ladehjul siden vil f#¤%& ikke sitte der den skal. Skal se på det på nytt. Litt vanskelig å diagnostisere feilen med bilen på andre siden av landet....... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet April 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Originally posted by Polo Classic Nå må jeg i ærlighetens navn si at jeg sliter litt jeg også. Raste G40 laderen til Runar under 100 km etter at jeg hadde byttet senterlageret (som gikk pga at noen hadde brukt for mye lim på simringene og dette hadde kommet inn i lageret). Den raste pga ødelagt reim (den lille). Sliter litt med en simring og på en G60 jeg har overhalt. Simringen på ladehjul siden vil f#¤%& ikke sitte der den skal. Skal se på det på nytt. Litt vanskelig å diagnostisere feilen med bilen på andre siden av landet....... Har en kar her helt i sør som overhaler greia mi, for en VELDIG rimelig penge. Har drevet med bilsport i en haug med år, og driver med både chip tuning, og turbo preps. Han mente han kunne overhale laderen for ca 2-2500 kr, hvis jeg skaffet ett rep kit til laderen, så skulle han bytte. Så derfor tenger jeg bare ett kit, for jeg kjenner tollvesenet også. Billigst mulig. Derfor vil jeg bare ha ett overhalings kit av god kvalitet....hvordan er de til pitstop dev.?? Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Vi tar også overhaling og bedømming av G-ladere ! Har dessuten alle deler til disse på lager. Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg