Brandtenborg Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Nå har jeg byttet speedometer wire på bilen og speedometeret fugerer forsatt ikke!! Noen som har noen idé om hva det kan være?? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet April 18, 2003 Rapporter Share Skrevet April 18, 2003 Drevet i girkassen. det knakk eg i 1,8 camryen min... Gadd aldri å fixe det, lurer på om det var det som gjorde at girkassen "datt" utav bilen.... :op Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2003 Det jeg har merket nå etter noen dager er at speedometeret funker bare av og til. Og når det først funker, viser det ikke korrekt hastighet. Det viser alt for lite. Kan det kanskje være selve speedometeret som er defekt? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet April 19, 2003 Rapporter Share Skrevet April 19, 2003 Originally posted by Karlsen viser det ikke korrekt hastighet. Det viser alt for lite. Kanse noe med motoren å gjøre det.....hvor mange hk sa vi dette var??? hehehe..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 Originally posted by Riisern Kanse noe med motoren å gjøre det.....hvor mange hk sa vi dette var??? hehehe..... Gå å sleng deg sjæl i veggen a!!! :op Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet April 20, 2003 Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 Originally posted by Karlsen Gå å sleng deg sjæl i veggen a!!! :op Ilkemåte a....!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg