CorraDon Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Har merket at varmeapparatet mitt funker ganske dårlig, nå som kulda setter inn. Forrige eier nevnte at jeg måtte bytte væske på varmeapparatet, men vet ikke hvor sant dette kan være. Noen nevnte termostaten så den byttet jeg, eller rettere sagt, satt inn en, var ingen der! Noen som har noen forslag? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kmo Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Plages med akkurat samme..hvor skifter man væska på varmeapparatet da? Siter Volvo S60 2,0T 2001' Volvo 460 -95' VW Golf II -86' VW Corrado G60 -90' Volvo 740 85' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Lurer jeg og på?;) Anybody? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Lurer jeg og på?;) Anybody? Er det noe veske der da? Det er ikke det. Er bare kjøleveske som blir dratt inn i torbedo veggen. En inn og en ut. Er ikke noe varmeapparatveske tror jeg iallefall. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radoracer Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Dette må vi finne ut av.... varmer ikke spessielt bra nå når kulda kommer min heller! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Dette må vi finne ut av.... varmer ikke spessielt bra nå når kulda kommer min heller! Kanskje dere må bytte ut det elementet som sitter inni varmeapparat huset.. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Tenkte på at den kanskje er tett? Might be... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Tenkte på at den kanskje er tett? Might be... Når jeg åpnet opp mitt var det ganske mye dritt rundt elementet, men tror du hadde merket det på andre måter om det var tett og ikke kjølevesken kom i retur. Da ville det kanskje ha motsatt effekt. Veldig varmt? Er ikke sikker altså, men varmeapparatet er jo ikke veldig hokus pokus. Er ikke så mange deler som kan væra feil. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Var det stress å ta det ut eller? Hva måtte du gjøre? Sant det, får ikke vært så mye som er galt;) Har dårlig med erfaring fra dette, men en gang må jo være den første;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Var det stress å ta det ut eller? Hva måtte du gjøre? Sant det, får ikke vært så mye som er galt;) Har dårlig med erfaring fra dette, men en gang må jo være den første;) Jeg hadde ingen erfaring selv. Det enkleste er å ta ut dashbordet. 2 skruer på hver side inni og 2 skruer oppunder vannkassa. Så er varmeaparatet festet med 3 skruer i motor rommet. Du ser 3 gjengestenger som står ut av veggen mot kupeen. Var ikke så vanskelig, men er et helvete å få av uten å knekke noen av de clipsa. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Okei.. Ingen muligheter uten å ta ut dashbordet asså? Hvilke clips tenker du på? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Okei.. Ingen muligheter uten å ta ut dashbordet asså? Hvilke clips tenker du på? Skal legge ut bilder Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Tror du må ha ut dashbordet. Gjør det iallefall lettere for deg. Jeg er ingen kunstner, men jeg har prøve å tegne så bra jeg kan:) Lykke til: [/img] Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Ahh, supert! Tusen hjertelig takk for helpen hittil! Får håpe noen har en løsning på problemet da;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Ahh, supert! Tusen hjertelig takk for helpen hittil! Får håpe noen har en løsning på problemet da;) Jeg skal til en vag forhandler på fredag, hører med de hva som kan være problemet jeg så tar jeg kontakt. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg